Page Rank Yükseltme Önerileri, pr nizi nasıl yükselteceksiniz, pr nasıl yükselir, google pr yükseltin,pr hakkında kaynak
Page Rank Yükseltme Önerileri
1. Benzersiz İçerik: Bence Page Rankı etkileyen en önemli şey sitenizin
içeriğinin benzersiz olmasıdır. Benzersiz içerikten kasıt herhangi bir
konuda, içerik olarak çok fazla benzeri olmayan makale değerindeki
yazıları kastediyorum. Her zaman için sitenizde başka kaynaklarda da
olan 100 tane yazı olmasındansa 10 tane benzersiz yazı olması daha
iyidir. Örneğin sNews Türkçe Destek Sitesi‘ni hazırlarken belirli
aralıklarla sadece 10 tane yazı girdim. Yazıların bir kısmı çeviri iken
bir kısmı da kendi makalelerimdi. Fakat Türkçe başka hiç bir kaynakta
bu bilgiler yoktu. Sonuç 10 sayfa yazıyla page rank değeri sıfırdan 5 e
yükseldi. Bu sonuçta aldığım bir kaç linkin de etkisi var ama esas
faktör içeriğin benzersiz olmasıdır.
Bazıları benzersiz içeriği yanlış anlıyorlar. Örneğin nezle hakkında
tıp terimleri ile yazılmış bir yazımız olsun. Türkçe kaynaklar
içerisinde bu yazının tek yani benzersiz olması o kadar işimize
yaramayabilir. Ama nezlenin bitkisel bir kaç ilaçla tedavisini
anlattığımız ve başka kaynaklarda da benzeri bulunmayan bir yazı
işimize yarayabilir. Yani oluşturduğunuz benzersiz içerik aynı zamanda
talep edilir olmalıdır.
Page rank değerini yükseltmek konulu birçok yazıda insanlık yararına
site oluşturulması tavsiye edilir. Bu da yukarıda talep edilebilirlik
olarak altını çizdiğimiz önemli bir nokta. İp ucu vermek gerekirse
herhangi bir konuda - özellikle teknik konularda- insanlara destek
olabilecek yazılar veya siteler oluşturmaya gayret edin. Ama daha önce
yüzlerce kez yazılmış yazıları yazmayın. İlk başta konusunda uzman
olmuş, isim yapmış sitelerle yarışmak yerine daha dar alanda konuları
seçin. Futboldan bir örnek verelim. Beşiktaş, Galatasaray, Fenerbahçe
hakkında, birinci lig takımları hakkında veya şampiyonlar ligi hakkında
içerik oluşturmaktan ziyade amatör kümeyi veya paf takımları ele alan
bir içerik oluşturun. Bu şekilde rakipleriniz azalacak, içeriğinizin
benzersiz ve talep edilebilir olma şansı yükselecektir.
Bir ansiklopedi hazırlayacak olsanız madde sayısının yani konu
çeşitliliğinin fazla olmasına mı bakarsınız yoksa aynı konularda
yazılmış içeriğinizin fazla olmasına mı dikkat edersiniz? Bence başta
Google olmak üzere arama motorları bu ansiklopedi mantığı ile olaya
yaklaşıyorlar. Yani artık bir arama motorunda önemli olan
arattırdığınız herhangi bir kelimenin milyonlarca sonuç döndürmesi
değil milyonlarca ayrı kelime ve kavramın az da olsa mutlaka sonuç
çıkarmasıdır. Deterjan ve yumuşatıcı almak üzere bir markete
gittiğinizi düşünün. Markette 30 ayrı çeşit deterjan var ama bir tane bile yumuşatıcı yok. Bu bir müşteri olarak sizi memnun eder mi?
Sonuç olarak yazılmayanı yazmış olmak, araştırılmayanı araştırmış olmak yani benzersiz olmak önemlidir.
2. Kaliteli Backlink: Backlink yani başka sitelerden sizin sitenize
verilmiş olan bağlantılar page rankın diğer önemli unsuru. Her yerde
söylendiği gibi başkalarının anlattığı, tavsiye ettiği siteler ziyaret
edilmeye değerdir. Fakat tavsiye edenin de kim olduğu oldukça önemli.
Yani referansınızın kim olduğu önemli. Gerçek hayatta da öyle değil mi?
Bir işe girerken çok önemli bir iş adamının size referans olması,
arkanızda durması başkadır, sıradan bir kimsenin size referans olması
başkadır.
Sitenize link alırken de bu linklerin kaliteli olması önemlidir.
Kaliteli backlink sadece yüksek page ranklı sitelerden alınan linkler
değildir. Kaliteli backlink sizinle aynı kulvarda yarışan insanlardan
aldığınız linklerdir. Örneğin canınız dondurma çekti ve iyi bir
dondurmacıya gittiniz. Ama maalesef o iyi dondurmacı çoktan
dondurmaları bitirmiş. Dükkandan çıkarken dondurmacıya başka nerede iyi
dondurma bulabileceğinizi sordunuz ve bir tavsiye aldınız. Veya yoldan
rasgele birini çevirip bir dondurmacı sordunuz ve tavsiye aldınız.
Şimdi dondurmacının tavsiyesi diğer insana göre daha değerlidir. Çünkü
diğer insan gibi sadece müşteri olarak değil işi bilen biri olarak da
tavsiye vermektedir.
Backlink almak kadar vermekte önemlidir bence. Çünkü Google muhakkak
birbirine link veren siteler arasındaki ilişkiyi kontrol etmektedir.
Özellikle bloglarda gördüğümüz çok uzun link listeleri iyiye işaret
değil. Elinizdeki hazineyi böyle bol keseden dağıtmamalısınız. Bir
siteden ana sayfadan verilecek link sayısı bence onu geçmemelidir.
3. Arama Motoru Optimizasyonu: Biz de page rank konusunda en çok yanlış anlaşılan
hususlardan biri de bu. Bazıları iyi optimizasyonu sihirli bir değnek
gibi görüyorlar. Evet optimizasyon önemlidir ve mutlaka yapılmalıdır.
Fakat içeriksiz bir siteye optimizasyon yapmanızın da bir anlamı yok.
Kaldı ki artık bir çok hazır optimizasyon aracı bulunuyor.
Optimizasyon denildiğinde hemen meta tag, anahtar kelime konuları
açılıyor. Hâlbuki bunun yanında yazı başlıklarını Google ile uyumlu
yazma, etiket sistemlerini kullanma gibi unsurları da düşünmek gerekir.
Arama motoru optimizasyonu hakkında birçok türkçe kaynak bulmak mümkün.
Bunları iyi okuyup gerekli altyapıyı hazırlamalı içerik organizasyonunu
da buna uydurmayı alışkanlık haline getirmek gerekiyor.
4. Temiz Kodlama: Bir süredir internette temiz kodlama faaliyetleri
yürütülüyor. İlk başlarda sadece bazı sitelerin savunuculuğunu yaptığı
web standartları artık gerçekten standart hale geliyor. Hatta web 2.0
trendlerinin yayılmasıyla birçok site yapısını baştan aşağıya
değiştirerek temiz kodlamaya geçti. Yeni çıkan hazır sistemlerde
mutlaka temiz kodlama kullanılıyor.
Temiz kodtan kastımız sadece xhtml standartlarına uygun css ile yazılmış siteler değil. Aynı zamanda kullanılan
görsel elemanların da, resimlerin de her anlamda optimize edilmiş
versiyonları tercih edilmelidir. Sonuçta standartlara uygun kodlama
size az maliyetlerle çok fazla kar getirebilecek bir olaydır. Bundan
çeşitli bahanelerle kaçınma size pek iyi dönütler sağlamaz.
5. Hile Yapmayın: Son olarak vereceğim
tavsiye page rank için kesinlikle hile yapmayın. Son güncelleme bir kez
daha gösterdi ki Google’ın hileye karşı hiç tahammülü yok. Spam
sayılabilecek her şeyden kaçının. Doğal davranmaya çalışın. Bir sitenin
bir ay içinde yüzlerce siteden link alması bazı durumlar haricinde
normal değildir. Veya bir sitenin yüz tane siteye bunlar benim kardeş
sitelerim diye link vermesi de doğal değildir. Toplist veya dizinlere
kaydolurken çok dikkatli olun. Sitenizin genel kapsamı dâhilindeki
listelere belirli sayılarda kaydolun. Eğer bir blog siteniz varsa sırf
page rankı yüksek diye herhangi bir dizine kaydolmayın. Bunun yerine
blog dizinlerine veya blog toplistlerine kaydolun.
Sonuç olarak oyunu kuralına göre oynamak lazım. Bu saydıklarımı yerine
getirmeden ağzınızla kuş tutsanız page rankınızın yükselmesi mümkün
değil.
kaynak: Page Rank Yükseltme �nerileri | Selçuk Hoca
Alıntı:
Alıntı:
Google de üst sıralarda çıkmak
Bir araştırma sayfasını düzenlemek ve web sayfanızı google için optimize etmek arasında ne gibi farklar var?
Tabii ki ilk bakışta söyleyebileceklerinizin çok çok çok daha
fazlası.Arkadaşlar web sitenizdeki bilgileri ziyaretçelerinizin nasıl
bulacağını ve ayrıca google botlarının yani örümceklerinin (spider) web
sayfanızı tekar tekrar indexlemesini öğrenmek istiyorsanız bu dökümanı
okumaya devam edin.
Eğer bir siteniz varsa ve insanlaran sitenizi bulmasını istiyorsanız,
yapmanız gereken şey web sayfanızı arama motorları için optimize
etmeniz. (Arama motorları ve optimizasyonu).Bunu başarmanız için birçok
kolay ve o kadar da kolay olmayan yollar var.
Tabiiki hangi arama motoru için optimize etmeniz gerektiğini de siz
belirlemelisiniz.Her ne kadar da bu döküman google optimizasyonu için
yazıldıysa da yahoo için de yararlı bilgiler bulabilirsiniz.
Google yazılan
bir kelimenin sizin sayfanız ile ilgili olup olmadığına karar verirken
bir çok faktörü göz önünde tutar.Aslında google nin ilk faktörü
pagerank olmasına rağmen, kelimelerin tüm sayfada nasıl dağıldığı da
sıralamada önemli bir faktörü oluşturur.
Üst sıralar için kelime ayarlaması..
Birçok web site sahipleri ( Yöneticileri ) web sitelerini oğtimize
ederken ilk yapmaları gereken şeyin meta taglar olduğunu ve description
meta tagının da keywords meta tagı odaklı olması gerektiğini
bilir.Sonra da title meta tagının web sitesinin ismini içermesi
gerektiğini düşünür.Fakat bilmedikleri birşey var.O da yaptıklarının
büyük bir hata olduğu
Title meta tagı ilk olarak sayfa için önemli olan 3 kelimeyi içermelidir.Sonra ise site ismini yazabilirsiniz.
Ayrıca sitenizde ilk gelen resim sizin için önemli olan alternatif kelimeyi içermesi gerekir.
Sonra H1 H2 taglar da google ve yahoo için sıralamada önemli yer
tutar.Eğer sitenizdeki bir kelime H1 tagına sahipse google bu kelimeyi
önemli sayar ve sitenizi üst sıralarda çıkarır.Fakat malesef CSS teknolojileri H1 tagını kaldırmıştır.Onun yerine div ve span kullandığı için CSS kullanmayan sayfalar daha üstte çıkar.
Gördüğünüz gibi google sayfanızın hangi kelimeleri içericeğini
belirlemek için H1 ve H2 taglarına bakar.Ayrıca sitenizin en üstünde
sizin için önemli olan kelimeleri H1 tagı kullanarak ve biraz da içerik
katarak yazarsanız google arama sonuçlarında seçtiğiniz kelimelerde
üstlerde çıkarsınız.
Son olarak google sitenizin update sıklığına da önem verir.Yani siteniz
çok güncellenir ve yeni yeni içerik eklenirse sizin siteniz daha
değerli sayılacaktır.Yani üst sıralarda çıkacaksınızdır.
alıntıdır
Page Rank Yükseltme Önerileri
1. Benzersiz İçerik: Bence Page Rankı etkileyen en önemli şey sitenizin
içeriğinin benzersiz olmasıdır. Benzersiz içerikten kasıt herhangi bir
konuda, içerik olarak çok fazla benzeri olmayan makale değerindeki
yazıları kastediyorum. Her zaman için sitenizde başka kaynaklarda da
olan 100 tane yazı olmasındansa 10 tane benzersiz yazı olması daha
iyidir. Örneğin sNews Türkçe Destek Sitesi‘ni hazırlarken belirli
aralıklarla sadece 10 tane yazı girdim. Yazıların bir kısmı çeviri iken
bir kısmı da kendi makalelerimdi. Fakat Türkçe başka hiç bir kaynakta
bu bilgiler yoktu. Sonuç 10 sayfa yazıyla page rank değeri sıfırdan 5 e
yükseldi. Bu sonuçta aldığım bir kaç linkin de etkisi var ama esas
faktör içeriğin benzersiz olmasıdır.
Bazıları benzersiz içeriği yanlış anlıyorlar. Örneğin nezle hakkında
tıp terimleri ile yazılmış bir yazımız olsun. Türkçe kaynaklar
içerisinde bu yazının tek yani benzersiz olması o kadar işimize
yaramayabilir. Ama nezlenin bitkisel bir kaç ilaçla tedavisini
anlattığımız ve başka kaynaklarda da benzeri bulunmayan bir yazı
işimize yarayabilir. Yani oluşturduğunuz benzersiz içerik aynı zamanda
talep edilir olmalıdır.
Page rank değerini yükseltmek konulu birçok yazıda insanlık yararına
site oluşturulması tavsiye edilir. Bu da yukarıda talep edilebilirlik
olarak altını çizdiğimiz önemli bir nokta. İp ucu vermek gerekirse
herhangi bir konuda - özellikle teknik konularda- insanlara destek
olabilecek yazılar veya siteler oluşturmaya gayret edin. Ama daha önce
yüzlerce kez yazılmış yazıları yazmayın. İlk başta konusunda uzman
olmuş, isim yapmış sitelerle yarışmak yerine daha dar alanda konuları
seçin. Futboldan bir örnek verelim. Beşiktaş, Galatasaray, Fenerbahçe
hakkında, birinci lig takımları hakkında veya şampiyonlar ligi hakkında
içerik oluşturmaktan ziyade amatör kümeyi veya paf takımları ele alan
bir içerik oluşturun. Bu şekilde rakipleriniz azalacak, içeriğinizin
benzersiz ve talep edilebilir olma şansı yükselecektir.
Bir ansiklopedi hazırlayacak olsanız madde sayısının yani konu
çeşitliliğinin fazla olmasına mı bakarsınız yoksa aynı konularda
yazılmış içeriğinizin fazla olmasına mı dikkat edersiniz? Bence başta
Google olmak üzere arama motorları bu ansiklopedi mantığı ile olaya
yaklaşıyorlar. Yani artık bir arama motorunda önemli olan
arattırdığınız herhangi bir kelimenin milyonlarca sonuç döndürmesi
değil milyonlarca ayrı kelime ve kavramın az da olsa mutlaka sonuç
çıkarmasıdır. Deterjan ve yumuşatıcı almak üzere bir markete
gittiğinizi düşünün. Markette 30 ayrı çeşit deterjan var ama bir tane bile yumuşatıcı yok. Bu bir müşteri olarak sizi memnun eder mi?
Sonuç olarak yazılmayanı yazmış olmak, araştırılmayanı araştırmış olmak yani benzersiz olmak önemlidir.
2. Kaliteli Backlink: Backlink yani başka sitelerden sizin sitenize
verilmiş olan bağlantılar page rankın diğer önemli unsuru. Her yerde
söylendiği gibi başkalarının anlattığı, tavsiye ettiği siteler ziyaret
edilmeye değerdir. Fakat tavsiye edenin de kim olduğu oldukça önemli.
Yani referansınızın kim olduğu önemli. Gerçek hayatta da öyle değil mi?
Bir işe girerken çok önemli bir iş adamının size referans olması,
arkanızda durması başkadır, sıradan bir kimsenin size referans olması
başkadır.
Sitenize link alırken de bu linklerin kaliteli olması önemlidir.
Kaliteli backlink sadece yüksek page ranklı sitelerden alınan linkler
değildir. Kaliteli backlink sizinle aynı kulvarda yarışan insanlardan
aldığınız linklerdir. Örneğin canınız dondurma çekti ve iyi bir
dondurmacıya gittiniz. Ama maalesef o iyi dondurmacı çoktan
dondurmaları bitirmiş. Dükkandan çıkarken dondurmacıya başka nerede iyi
dondurma bulabileceğinizi sordunuz ve bir tavsiye aldınız. Veya yoldan
rasgele birini çevirip bir dondurmacı sordunuz ve tavsiye aldınız.
Şimdi dondurmacının tavsiyesi diğer insana göre daha değerlidir. Çünkü
diğer insan gibi sadece müşteri olarak değil işi bilen biri olarak da
tavsiye vermektedir.
Backlink almak kadar vermekte önemlidir bence. Çünkü Google muhakkak
birbirine link veren siteler arasındaki ilişkiyi kontrol etmektedir.
Özellikle bloglarda gördüğümüz çok uzun link listeleri iyiye işaret
değil. Elinizdeki hazineyi böyle bol keseden dağıtmamalısınız. Bir
siteden ana sayfadan verilecek link sayısı bence onu geçmemelidir.
3. Arama Motoru Optimizasyonu: Biz de page rank konusunda en çok yanlış anlaşılan
hususlardan biri de bu. Bazıları iyi optimizasyonu sihirli bir değnek
gibi görüyorlar. Evet optimizasyon önemlidir ve mutlaka yapılmalıdır.
Fakat içeriksiz bir siteye optimizasyon yapmanızın da bir anlamı yok.
Kaldı ki artık bir çok hazır optimizasyon aracı bulunuyor.
Optimizasyon denildiğinde hemen meta tag, anahtar kelime konuları
açılıyor. Hâlbuki bunun yanında yazı başlıklarını Google ile uyumlu
yazma, etiket sistemlerini kullanma gibi unsurları da düşünmek gerekir.
Arama motoru optimizasyonu hakkında birçok türkçe kaynak bulmak mümkün.
Bunları iyi okuyup gerekli altyapıyı hazırlamalı içerik organizasyonunu
da buna uydurmayı alışkanlık haline getirmek gerekiyor.
4. Temiz Kodlama: Bir süredir internette temiz kodlama faaliyetleri
yürütülüyor. İlk başlarda sadece bazı sitelerin savunuculuğunu yaptığı
web standartları artık gerçekten standart hale geliyor. Hatta web 2.0
trendlerinin yayılmasıyla birçok site yapısını baştan aşağıya
değiştirerek temiz kodlamaya geçti. Yeni çıkan hazır sistemlerde
mutlaka temiz kodlama kullanılıyor.
Temiz kodtan kastımız sadece xhtml standartlarına uygun css ile yazılmış siteler değil. Aynı zamanda kullanılan
görsel elemanların da, resimlerin de her anlamda optimize edilmiş
versiyonları tercih edilmelidir. Sonuçta standartlara uygun kodlama
size az maliyetlerle çok fazla kar getirebilecek bir olaydır. Bundan
çeşitli bahanelerle kaçınma size pek iyi dönütler sağlamaz.
5. Hile Yapmayın: Son olarak vereceğim
tavsiye page rank için kesinlikle hile yapmayın. Son güncelleme bir kez
daha gösterdi ki Google’ın hileye karşı hiç tahammülü yok. Spam
sayılabilecek her şeyden kaçının. Doğal davranmaya çalışın. Bir sitenin
bir ay içinde yüzlerce siteden link alması bazı durumlar haricinde
normal değildir. Veya bir sitenin yüz tane siteye bunlar benim kardeş
sitelerim diye link vermesi de doğal değildir. Toplist veya dizinlere
kaydolurken çok dikkatli olun. Sitenizin genel kapsamı dâhilindeki
listelere belirli sayılarda kaydolun. Eğer bir blog siteniz varsa sırf
page rankı yüksek diye herhangi bir dizine kaydolmayın. Bunun yerine
blog dizinlerine veya blog toplistlerine kaydolun.
Sonuç olarak oyunu kuralına göre oynamak lazım. Bu saydıklarımı yerine
getirmeden ağzınızla kuş tutsanız page rankınızın yükselmesi mümkün
değil.
kaynak: Page Rank Yükseltme �nerileri | Selçuk Hoca
Alıntı:
PageRank Değerini Arttırmak PageRank değerinizi arttırmanın yolu sitenize pekçok site tarafından link verilmesiyle olur. Başka Sitelere Link Verdirmek Bu konuda aşağıdaki önerilere uymak doğru olacaktır. Sitenize çok çok fazla siteye link verdirmek Yüksek PageRank elde etmiş sitelere link verdirmek ( Bunu yaparken dikkatli olun, çünkü illegal içerik sağlayan bir sayfadan PageRank değerini çok düşürebilmektedir.) PageRank değeri az olan sayfalara link veriyorsanız, içinde az link olanları tercih etmek Google tarafından iyi arşivlenmesine rağmen pageranki sıfır olan sayfalara link vermemek, çünkü bu size hiçbirşey kazandırmayacaktır. Çünkü böyle sayfalar META'larında ya da robot.txt dosyalarında belirtmezlerse google arşivleme yapamamaktadır. PageRanki 6 olupta birçok link veren bir sitenin etkisi PageRank'i 4 ama çok az link veren bir siteye oranla düşük olacaktır. DMOZ ve Yahoo buna çok iyi iki örnektir. Bunlarla ilgili bilgileri de sizlere vereceğiz. İç Linklerin Önemi Dış sitelerden link almak güzel ancak kontrolü zor bir olaydır. Diğer taraftan kendi sayfalarınız arasındaki linkler de sayfaların önemini etkilemektedir. Yani, sayfalarınız pagerankinin yükselmesi büyük oranda sizin de elinizdedir. Başta anlattığımız matematiksel formülden de anımsayacağınız gibi bir sayfa link verdiği sayfaya kendi puanlarını transfer edebilmekteydi. Gelin şimdi bir sayfanın başka bir sayfa ile link değişimiyle nasıl PageRanklerini yükselttiğini görelim. Alt sayfalarınızın ana sayfanızın PageRank'inden nasibini almasını istiyorsanız, bu sayfalara ana sayfanızda link vermeniz gerekmektedir. Eğer gereğinden fazla link verirseniz de bu seferde etki eden PageRank değeri düşecektir. Eğer sitenizi optimize etmek isterseniz, öncelikle pagerank değeri yüksek sitelere verdiğiniz linkleri kaldırmakla işe başlamanız gerekmektedir. Çünkü zar zor kazandığınız pagerank değerleri bu sitelere harcanmaktadır. Bu yüzden ana sayfanıza, dış linkler için links.html gibi ayrı bir sayfaya link verip, buradan o sitelere link vermek daha akıllıcadır. Ayrıca sitenizi sadece belirli sayfaların pageranki yüksek olacak şekilde de dizayn edebilirsiniz. Örneğin bu iş için en güzel örnek sol üst köşeye koyduğunuz site logonuza ana sayfanın linkini vermektir. ALINTIDIR |
Alıntı:
Google de üst sıralarda çıkmak
Bir araştırma sayfasını düzenlemek ve web sayfanızı google için optimize etmek arasında ne gibi farklar var?
Tabii ki ilk bakışta söyleyebileceklerinizin çok çok çok daha
fazlası.Arkadaşlar web sitenizdeki bilgileri ziyaretçelerinizin nasıl
bulacağını ve ayrıca google botlarının yani örümceklerinin (spider) web
sayfanızı tekar tekrar indexlemesini öğrenmek istiyorsanız bu dökümanı
okumaya devam edin.
Eğer bir siteniz varsa ve insanlaran sitenizi bulmasını istiyorsanız,
yapmanız gereken şey web sayfanızı arama motorları için optimize
etmeniz. (Arama motorları ve optimizasyonu).Bunu başarmanız için birçok
kolay ve o kadar da kolay olmayan yollar var.
Tabiiki hangi arama motoru için optimize etmeniz gerektiğini de siz
belirlemelisiniz.Her ne kadar da bu döküman google optimizasyonu için
yazıldıysa da yahoo için de yararlı bilgiler bulabilirsiniz.
Google yazılan
bir kelimenin sizin sayfanız ile ilgili olup olmadığına karar verirken
bir çok faktörü göz önünde tutar.Aslında google nin ilk faktörü
pagerank olmasına rağmen, kelimelerin tüm sayfada nasıl dağıldığı da
sıralamada önemli bir faktörü oluşturur.
Üst sıralar için kelime ayarlaması..
Birçok web site sahipleri ( Yöneticileri ) web sitelerini oğtimize
ederken ilk yapmaları gereken şeyin meta taglar olduğunu ve description
meta tagının da keywords meta tagı odaklı olması gerektiğini
bilir.Sonra da title meta tagının web sitesinin ismini içermesi
gerektiğini düşünür.Fakat bilmedikleri birşey var.O da yaptıklarının
büyük bir hata olduğu
Title meta tagı ilk olarak sayfa için önemli olan 3 kelimeyi içermelidir.Sonra ise site ismini yazabilirsiniz.
Ayrıca sitenizde ilk gelen resim sizin için önemli olan alternatif kelimeyi içermesi gerekir.
Sonra H1 H2 taglar da google ve yahoo için sıralamada önemli yer
tutar.Eğer sitenizdeki bir kelime H1 tagına sahipse google bu kelimeyi
önemli sayar ve sitenizi üst sıralarda çıkarır.Fakat malesef CSS teknolojileri H1 tagını kaldırmıştır.Onun yerine div ve span kullandığı için CSS kullanmayan sayfalar daha üstte çıkar.
Gördüğünüz gibi google sayfanızın hangi kelimeleri içericeğini
belirlemek için H1 ve H2 taglarına bakar.Ayrıca sitenizin en üstünde
sizin için önemli olan kelimeleri H1 tagı kullanarak ve biraz da içerik
katarak yazarsanız google arama sonuçlarında seçtiğiniz kelimelerde
üstlerde çıkarsınız.
Son olarak google sitenizin update sıklığına da önem verir.Yani siteniz
çok güncellenir ve yeni yeni içerik eklenirse sizin siteniz daha
değerli sayılacaktır.Yani üst sıralarda çıkacaksınızdır.
alıntıdır