.talk4her

Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
.talk4her

müzik dinle klip izle indir resim google yetkinforum video download youtube islamiyet ilahi


    Audi A4 2.7 TDI

    AsiRuH
    AsiRuH
    yönetici
    yönetici


    Erkek
    mesaj sayısı : 9861
    Yaş : 36
    İş/meslek : xxxxx
    Kayıt tarihi : 27/09/08

    Audi A4 2.7 TDI Empty Audi A4 2.7 TDI

    Mesaj  AsiRuH Paz Kas. 16, 2008 5:57 pm

    Audi A4 2.7 TDI 1_image_for_silan_1256571

    Vorsprung
    durch Technik", \M yam' "Teknolojiyle ilerle ■J me". Yıllardan beri
    kullandı ğı marka sloganıyla Alman üretici ulaştığı teknolojilerle
    rakiplerinin bir adım önün de olduğunu vurguluyordu. Test konuğu muz
    yeni A4 piyasaya çıktığındaysa aklı ma Audi için yeni bir marka sloganı
    geldi: " Teknoloji ve büyüklükle ilerleme!"Audi'yi yıllardan beri
    premium orta sınıfta temsil eden temsilcisi A4 yeni nesliyle hiç
    olmadığı kadar büyük ve tek nolojik bir hale gelmiş. Öncüsüne göre
    117mm artarak 4703mm'ye ulaşan bo yuyla yeni A4, lüks orta sınıfın en
    uzun otomobili haline gelirken 2808mm'lik aks mesafesi de kendisinden
    bir üst sınıf ta yer alan ağabeyi A6'dan sadece 35mm daha kısa.Audi'nin
    son yıllarda adım adım daha dinamik ve keskin bir hale getirdiği ta
    sarım felsefesinin doruk noktasını oluştu ran yeni A4, bir sedandan çok
    dört kapılı bir coupeyi çağrıştırıyor. Genel hatlarıyla markanın lüks
    coupesi A5'i andıran yeni A4, tipik single frame ön ızgarası ve kes kin
    yüzüyle bir Audi olduğunu uzaktan belli ediyor. Opsiyonel olarak
    sunulan Xenon Plus farlı test aracımızda yer alan ledli gündüz farları,
    ön bölüme çok farklı bir hava katmış.
    Ön bölümde olduğu gibi arka
    stoplarda ve bagaj kapağında da A5'ten yoğun izler taşıyan arka cephe
    tasarımı, aracın ge neliyle bir uyum içinde.
    Aracın dışında esen
    modern ve dinamik rüzgâr, iç mekanda da bütün şiddetiyle devam ediyor.
    Öncüsünün sade tasarımlı kokpitiyle karşılaştırıldığında yeni A4'ün
    kokpiti, tasarımı ve sürücü odaklı yapı sıyla çok daha etkileyici bir
    görünüme sa hip. A4'te ilk kez sunulan opsiyonel MMI sistemi, orta
    konsolda yer alan 7 inçlik bir ekran üzerinden aracın tüm ayarları nın
    merkezi bir ünite tarafından yapıla bilmesine olanak sağlıyor. Diğer
    üretici lerin benzer sistemlerine göre kullanımı pratik olsa da sisteme
    alışmak için yine de sürücü biraz zamana ihtiyaç duyuyor.İşçilik ve
    malzeme kalitesi için söyle nebilecek tek kelime var : Kusursuz! Yeni
    A4'ün kokpit tasarımıyla direkt rakipleri olan BMW 3-Serisi ve Mercedes
    C-Serisi karşılaştırıldığında insanın, A4 karşısında her iki rakibi de
    kompakt sınıfta değer lendiresi geliyor.Ön bölümde genişlik adına
    herhangi bir sıkıntının yaşanmadığı A4'te sunulan geniş yaşam alanında
    yolcular, opsiyonel deri koltuklarla birlikte sunulan koltuk soğutma
    sistemiyle rahatlığın bir adım ötesine geçiyor. Uzayan dingil mesafesi
    ve büyüyen boyutlar sayesinde arka kol tuklarda özellikle diz
    mesafesinde hisse dilir bir artışın yaşandığı aracın baş me safesi,
    coupevari tavan yapısı yüzünden sınıf ortalamalarını aşamıyor.Öncüsüne
    göre 20 litrelik artışla 480 litreye ulaşan bagaj hacmi yeterli, yük
    leme ağzının geniş olması yüklemeleri kolaylaştırıyor.Ülkemizde iki
    benzinli ve üç dizel ol mak üzere toplam beş motor seçeneğiyle satılan
    A4, testimize 2.7 TDI motoruyla katıldı. V6 motor, 3500 devirde 190hp
    güç ve 1400-3250 devir aralığında tam 400Nm tork üretiyor. İpeksi
    çalışma ka rakteriyle beğenimizi kazanan TDI motor, devir kesiciye
    kadar neredeyse her devir aralığında güçlü bir çekiş sunuyor. Rölan ti
    devrinde bile titreşimsiz çalışmasıyla bir TDI dizel olduğunu unutturan
    güç üni tesinden hızlanmalarda derinden gelen tok ses de yüksek keyif
    sunuyor. Bugüne değin, bolca şikayet alan TDI motorda bu sessizliğe
    nasıl ulaşıldığını merak ediyor musunuz? Hemen cevap verelim: Adı, bir
    marka olmasından dolayı TDI olarak de vam eden dizel motor, artık
    common rail teknolojisini kullanıyor.Multitronic adı verilen kademesiz
    otomatik şanzımanla kombine edilen A4 2.7 TDI, kademesiz şanzımanın da
    et kisiyle vites değişimlerinde en ufak bir sarsıntı yaşatmayarak,
    sürüş konforunu ciddi oranda artırıyor. Manuel kullanıma yönelik tam 8
    vites oranına sahip olan Multitronic şanzıman, manuel modda bitmeyen
    viteslerle sürücüsünü "bir tır şoförü" gibi hissettirebiliyor.

      Forum Saati C.tesi Kas. 16, 2024 1:53 am