Bu Hitsikin.com temayı önceden görmekte fırsat veriyor.
Tema yerleştirmek • Temanın fişine geri dönmek
D segmenti araclarin crash testleri (Almanlar)
1 sayfadaki 1 sayfası
D segmenti araclarin crash testleri (Almanlar)
evet kardeslerim crash testlere devam ediyorum.
compact siniftan sonra d segmenti yani orta ust sinif araclara geciyorum.
bakalim almanlar bu konuda nasillar...
BMW 3 SERISI (5 YILDIZ)
Otomobilin yaşam hücresi çarpışma sonrası rijitliğini yitirmezken
içerisindekileri başarıyla korudu. 3 Serisi önden çarpışmada bugüne
kadar ki en yüksek puanı elde etti. Akıllı kemer uyarıcılar hem sürücü
hem de yolcu koltuğuna adapte edilmişti. üocuk koruma düzeyi de
beğenilirken, yaya koruma düzeyi zayıf bulundu.
ünden çarpışma
Otomobilin şasisi minimum deformasyon gösterirken, sürücü kapısı
çarpışmanın ardından normal olarak açıldı. üift kademeli hava
yastıkları, aktif gergili emniyet kemerleri görevlerini başarıyla
yerine getirdi. Yetişkin mankenin göğüs ve bacaklarındaki basınç
minimum düzeyde gerçekleşti. Ayak boşluğundan minimum deformasyonla
karşılaşılırken, bu bölüm sürücünün ayaklarını iyi korudu. üarpışma
anında pedalların hareketi zararsız görüldü.
Yandan çarpışma
Koltuğa yerleştirilen yan hava yastıkları ve tavandaki perde hava
yastıkları etkileyici bir performans gösterdi. 3 Serisi bu disiplinde
maksimum skoru sadece bir puanla kaçırdı.
Test sonuçları: ünden:16 (100%), Yandan: 17 (94%), Kemer uyarıcı: 2, Toplam: 35 Yaya güvenliği: 4 (11%) üocuk koruması 39 (80%)
VW PASSAT (5 YILDIZ)
Otomobilin şasisi sağlam bulunurken, minimum deformasyon gösteri. üocuk
korumasındaysa karışık sonuçlar elde edildi. Büyük çocuğun göğsünde
yüksek basınç görüldü. Yaya güvenliğindeyse kabuk edilebilir bir not
elde edildi.
ünden çarpışma
şasinin dayanımı, iki kademeli ön hava yastıkları ve aktif gergili
emniyet kemerlerinin performansı yetişkinleri korumakta başarılıydı.
Sürücünün göğüs ve ayak bölgesindeki basınç minimumda kaldı. Ancak
sürücünün dizinin direksiyon kolonuyla temas etmesi diz yaralanmasına
sebep oldu. Ayak konan kısımdaysa çok ufak deformasyon görüldü.
Yandan çarpışma
Uyarı sonrası geliştirilen yan ve perde hava yastıkları etkileyici bir
performans gösterdi. Bu ekipmanlar arkada oturanları da başarıyla
korudu. Passat bu disiplinde maksimum notu elde etti.
Test Skorları: ünden 14 (88%) Yandan 18 (100%) Kemer Uyarıcı 2 Toplam 34 Yaya güvenliği 17 (47%) üocuk koruması 38 (78%)
MERCEDES C SINIFI (5 YILDIZ)
bu model 2002 den sonrasi...
compact siniftan sonra d segmenti yani orta ust sinif araclara geciyorum.
bakalim almanlar bu konuda nasillar...
BMW 3 SERISI (5 YILDIZ)
Otomobilin yaşam hücresi çarpışma sonrası rijitliğini yitirmezken
içerisindekileri başarıyla korudu. 3 Serisi önden çarpışmada bugüne
kadar ki en yüksek puanı elde etti. Akıllı kemer uyarıcılar hem sürücü
hem de yolcu koltuğuna adapte edilmişti. üocuk koruma düzeyi de
beğenilirken, yaya koruma düzeyi zayıf bulundu.
ünden çarpışma
Otomobilin şasisi minimum deformasyon gösterirken, sürücü kapısı
çarpışmanın ardından normal olarak açıldı. üift kademeli hava
yastıkları, aktif gergili emniyet kemerleri görevlerini başarıyla
yerine getirdi. Yetişkin mankenin göğüs ve bacaklarındaki basınç
minimum düzeyde gerçekleşti. Ayak boşluğundan minimum deformasyonla
karşılaşılırken, bu bölüm sürücünün ayaklarını iyi korudu. üarpışma
anında pedalların hareketi zararsız görüldü.
Yandan çarpışma
Koltuğa yerleştirilen yan hava yastıkları ve tavandaki perde hava
yastıkları etkileyici bir performans gösterdi. 3 Serisi bu disiplinde
maksimum skoru sadece bir puanla kaçırdı.
Test sonuçları: ünden:16 (100%), Yandan: 17 (94%), Kemer uyarıcı: 2, Toplam: 35 Yaya güvenliği: 4 (11%) üocuk koruması 39 (80%)
VW PASSAT (5 YILDIZ)
Otomobilin şasisi sağlam bulunurken, minimum deformasyon gösteri. üocuk
korumasındaysa karışık sonuçlar elde edildi. Büyük çocuğun göğsünde
yüksek basınç görüldü. Yaya güvenliğindeyse kabuk edilebilir bir not
elde edildi.
ünden çarpışma
şasinin dayanımı, iki kademeli ön hava yastıkları ve aktif gergili
emniyet kemerlerinin performansı yetişkinleri korumakta başarılıydı.
Sürücünün göğüs ve ayak bölgesindeki basınç minimumda kaldı. Ancak
sürücünün dizinin direksiyon kolonuyla temas etmesi diz yaralanmasına
sebep oldu. Ayak konan kısımdaysa çok ufak deformasyon görüldü.
Yandan çarpışma
Uyarı sonrası geliştirilen yan ve perde hava yastıkları etkileyici bir
performans gösterdi. Bu ekipmanlar arkada oturanları da başarıyla
korudu. Passat bu disiplinde maksimum notu elde etti.
Test Skorları: ünden 14 (88%) Yandan 18 (100%) Kemer Uyarıcı 2 Toplam 34 Yaya güvenliği 17 (47%) üocuk koruması 38 (78%)
MERCEDES C SINIFI (5 YILDIZ)
bu model 2002 den sonrasi...
AsiRuH- yönetici
-
mesaj sayısı : 9861
Yaş : 36
İş/meslek : xxxxx
Kayıt tarihi : 27/09/08
Geri: D segmenti araclarin crash testleri (Almanlar)
Teste ikinci kez girdi
ilk kez 2001 yılında testlere katılan ve dört yıldız alabilen C-Serisi,
Euro-NCAP'in Mercedes'e iletmiş olduğu uyarıların sonrasında bir kez
daha teste tabi tutuldu.
Emniyet kemer sistemi geliştirilerek testlere giren C-Serisi ikinci
testte beş yıldız sonucuna ulaştı. üzellikle önden çarpışma testinin
ardından otomobilin sürücü kapısı kolaylıkla açıldı.
ünden çarpışma
Test mankeninin göğüs ve başı kısmı, hava yastıkları ve emniyet
kemerleri sayesinde güvenli bir şekilde durduruldu. Fakat göğüs üzerine
binen yükün fazlalığı dikkat çekti. Mercedes'in ön konsolunun alt
kısmının tasarımı nedeniyle kaza anında yaralanmaya yol açabileceği
bildirildi. Otomobilin tabanı ise ayaklara gelen gücü başarıyla emdi.
Pedallar ise çok küçük miktarda hareket etti. Arka orta koltukta üç
yerden bağlı emniyet kemeri kullanılmış olmasıysa C-Serisi'nin puanın
artırdı.
Yandan çarpışma
C-Serisi'nin kapılarında yer alan hava yastıkları test mankeninin
göğüs, karın ve kalça kısmını korumakta başarılı oldu. Ayrıca perde
hava yastıkları da ön ve arkada oturanların başlarını korudu. Bu hava
yastıkları çalışmasına rağmen test esnasında tamamıyla açılmadı.
Uzmanlar bu sistemin tam çalışıp çalışmadığı konusunda şüpheye düştüler.
OPEL VECTRA (4 YILDIZ)
ünden çarpışma
Yeni Vectra'nın yaşam kafesinin çok güçlü olduğu ve çarpışma anında
minimum deformasyona uğradığı görüldü. Pedal takımının kaza anında çok
küçük hareketler yapması ve katlanması Vectra olumlu puanlar
kazandırdı. Bunun yanı sıra ön konsolun diz yaralanmalarına yol
açabileceği tespit edildi. Arka orta koltuklarda üç noktadan bağlı
emniyet kemerinin kullanılıyor olması ise yüksek koruma sağlaması
nedeniyle başarılı görüldü.
Yandan çarpışma
Yeni Vectra çarpışma testindeki en yüksek puanlarını bu test
katagorisinde elde etti. Aracın donanımındaki perde hava yastıkları
önde ve arkada oturanları çok iyi derecede korudu.
kardeslerim bulabildiklerim bu kadar.aracin fotosunun altindaki manken fotolarindaki renklerin anlamlarini da yazayim.
YESIL: iyi
SARI: yeterli
TURUNCU: az
KAHVERENGI: cok az
KIRMIZI: zayif
ilk kez 2001 yılında testlere katılan ve dört yıldız alabilen C-Serisi,
Euro-NCAP'in Mercedes'e iletmiş olduğu uyarıların sonrasında bir kez
daha teste tabi tutuldu.
Emniyet kemer sistemi geliştirilerek testlere giren C-Serisi ikinci
testte beş yıldız sonucuna ulaştı. üzellikle önden çarpışma testinin
ardından otomobilin sürücü kapısı kolaylıkla açıldı.
ünden çarpışma
Test mankeninin göğüs ve başı kısmı, hava yastıkları ve emniyet
kemerleri sayesinde güvenli bir şekilde durduruldu. Fakat göğüs üzerine
binen yükün fazlalığı dikkat çekti. Mercedes'in ön konsolunun alt
kısmının tasarımı nedeniyle kaza anında yaralanmaya yol açabileceği
bildirildi. Otomobilin tabanı ise ayaklara gelen gücü başarıyla emdi.
Pedallar ise çok küçük miktarda hareket etti. Arka orta koltukta üç
yerden bağlı emniyet kemeri kullanılmış olmasıysa C-Serisi'nin puanın
artırdı.
Yandan çarpışma
C-Serisi'nin kapılarında yer alan hava yastıkları test mankeninin
göğüs, karın ve kalça kısmını korumakta başarılı oldu. Ayrıca perde
hava yastıkları da ön ve arkada oturanların başlarını korudu. Bu hava
yastıkları çalışmasına rağmen test esnasında tamamıyla açılmadı.
Uzmanlar bu sistemin tam çalışıp çalışmadığı konusunda şüpheye düştüler.
OPEL VECTRA (4 YILDIZ)
ünden çarpışma
Yeni Vectra'nın yaşam kafesinin çok güçlü olduğu ve çarpışma anında
minimum deformasyona uğradığı görüldü. Pedal takımının kaza anında çok
küçük hareketler yapması ve katlanması Vectra olumlu puanlar
kazandırdı. Bunun yanı sıra ön konsolun diz yaralanmalarına yol
açabileceği tespit edildi. Arka orta koltuklarda üç noktadan bağlı
emniyet kemerinin kullanılıyor olması ise yüksek koruma sağlaması
nedeniyle başarılı görüldü.
Yandan çarpışma
Yeni Vectra çarpışma testindeki en yüksek puanlarını bu test
katagorisinde elde etti. Aracın donanımındaki perde hava yastıkları
önde ve arkada oturanları çok iyi derecede korudu.
kardeslerim bulabildiklerim bu kadar.aracin fotosunun altindaki manken fotolarindaki renklerin anlamlarini da yazayim.
YESIL: iyi
SARI: yeterli
TURUNCU: az
KAHVERENGI: cok az
KIRMIZI: zayif
AsiRuH- yönetici
-
mesaj sayısı : 9861
Yaş : 36
İş/meslek : xxxxx
Kayıt tarihi : 27/09/08
Similar topics
» Araçların ses sistemine bakarmısınız
» Bazı Araçların Teknik Verileri 55 ARAÇ!!!
» Air Crash - Spitfire Crash [13+]
» Zeka Nedir? Zeka Testleri Neyi Ölçüyor?
» F16 - Crash
» Bazı Araçların Teknik Verileri 55 ARAÇ!!!
» Air Crash - Spitfire Crash [13+]
» Zeka Nedir? Zeka Testleri Neyi Ölçüyor?
» F16 - Crash
1 sayfadaki 1 sayfası
Bu forumun müsaadesi var:
Bu forumdaki mesajlara cevap veremezsiniz