bu sinifta her zaman diyorum parasini en cok hakeden arac doblo dur.
simdiki yeni kasasi eskiye orenla daha guzel oldu.donanimi
arttirdilar.yol tutusta bazi gelistirmeler yaptilar.konforu biraz daha
iyilestirdiler.zaten 105 hp lik turbo dizel motoru dillere destan.cogu
1.6 c sinifi araci dize getirebiliyor.
sonuc olarak doblo da gelismeler sayesinde zirveye daha iyi oynayacak.
gelelim connect e.soyleyeyim bu araci alanlari ben nlayamiyorum.tamam
dayanikli bir arac olabilir biraz daha genis olabilir.fakat bu genislik
oyle cok fazla degil.yani gozle bile dikkati cekmez.
bu arac hem fazla yakiyor hem performans yok.dobloya oranla bence
sadece yol tutusu guzel.fakat aralarinda oyle abartilacak kadar bisey
yok.genis lastikleri ve suspansiyonu sayesinde dobloya oranla biraz
daha iyi yol tutuyor.fakat doblo ya da o lastikleri taksan doblo da
kaliteli bi yol tutusa sahip olabillir.connect sonuc olarak benim
gozumde sifir bir arac.
caddy e gelince.caddy bu sinifta gercekten konfor ve kalite bazinda bu
sinifin lideridir.yol tutusta da cok iyi sayilabilir.motoru da fena
degil.doblo ile performans ve yakit konusunda bas edemez ama konforu
iscilik kalitesi yeter.tabi prestiji de unutmayalim.ama en kotu yani
cok yuksek fiyata sahip olmasi.yani doblo ile aralarinda 2-3 milyar
iynasa sorun deil ama rakamlar gercekten cok yuksek.
bu araclarda en onemli detay fiyat-performans olayidir.yani verdigin paranin hakkini en iyi cikarabilmen onemlidir.ticaretle ugrasan ve bu araclardan birini alan bir insan icin en onemli sey dusuk yakit tuketimi ve performans yani cekis onemlidir.servise girince ya da bakimi yapilinca adamin cebini yakmamalidir.
genel anlamda bu araclarin kendi dusunceme gore arti ve eksilerini yazayim...
DOBLO:
+bu sinifta fiyat-performans oranini en iyi sunuyor.
+dusuk yakit
+yuksek performans ve cekis gucu
+servis masraflari cok iyi.masrafsiz.
+cok iyi olmsada konfor da yeni kasa da guzel gelistirmeler yapilmis.
-iscilik kaltise dusuk
-kullanilan plastik bence kalitesiz.
CONNECT:
+yol tutus caddy kadar olmasa bile iyi sayilir.
+diger rakiplerine gore genis(cok da fark yok aslinda)
+saglam
+konfor fena degil
-performans
-yakit tuketimi
-yuksek fiyat
-bazi kronik arizalar cikarmasi(on takim bozulmasi gibi)
CADDY:
+konfor
+dusuk yakit(doblo kadar iyi degil nu konuda)
+performans(yine doblo kadar iyi degil)
+kalite
+kullanilan parcalarin saglamligi
+guvenlik
-rakiplerine gore cok yuksek fiyatinin olmasi
-servis ve yedek parca masraflarinin rakiplerine gore yuksek olmasi
sonuc olarak ben bu sinifta bir arac secsem.tuccar olsam dedigim gibi benim icin fiyat performans orani iyi olmasi gerekir.
bu sinifta da bence fiyatina gore en iyi kaliteye sahip olan ve gercek
is dostu olan doblo yu secerdim.zaten kalitesini ve serbest meslekle
ugrasan insanlara neler sunabilecegini 2006 van of the year odulunu
alarak kanitladi.
son olarak kiyaslama yani siralama yaparsak
1.Doblo 2.Caddy 3.Connect
simdiki yeni kasasi eskiye orenla daha guzel oldu.donanimi
arttirdilar.yol tutusta bazi gelistirmeler yaptilar.konforu biraz daha
iyilestirdiler.zaten 105 hp lik turbo dizel motoru dillere destan.cogu
1.6 c sinifi araci dize getirebiliyor.
sonuc olarak doblo da gelismeler sayesinde zirveye daha iyi oynayacak.
gelelim connect e.soyleyeyim bu araci alanlari ben nlayamiyorum.tamam
dayanikli bir arac olabilir biraz daha genis olabilir.fakat bu genislik
oyle cok fazla degil.yani gozle bile dikkati cekmez.
bu arac hem fazla yakiyor hem performans yok.dobloya oranla bence
sadece yol tutusu guzel.fakat aralarinda oyle abartilacak kadar bisey
yok.genis lastikleri ve suspansiyonu sayesinde dobloya oranla biraz
daha iyi yol tutuyor.fakat doblo ya da o lastikleri taksan doblo da
kaliteli bi yol tutusa sahip olabillir.connect sonuc olarak benim
gozumde sifir bir arac.
caddy e gelince.caddy bu sinifta gercekten konfor ve kalite bazinda bu
sinifin lideridir.yol tutusta da cok iyi sayilabilir.motoru da fena
degil.doblo ile performans ve yakit konusunda bas edemez ama konforu
iscilik kalitesi yeter.tabi prestiji de unutmayalim.ama en kotu yani
cok yuksek fiyata sahip olmasi.yani doblo ile aralarinda 2-3 milyar
iynasa sorun deil ama rakamlar gercekten cok yuksek.
bu araclarda en onemli detay fiyat-performans olayidir.yani verdigin paranin hakkini en iyi cikarabilmen onemlidir.ticaretle ugrasan ve bu araclardan birini alan bir insan icin en onemli sey dusuk yakit tuketimi ve performans yani cekis onemlidir.servise girince ya da bakimi yapilinca adamin cebini yakmamalidir.
genel anlamda bu araclarin kendi dusunceme gore arti ve eksilerini yazayim...
DOBLO:
+bu sinifta fiyat-performans oranini en iyi sunuyor.
+dusuk yakit
+yuksek performans ve cekis gucu
+servis masraflari cok iyi.masrafsiz.
+cok iyi olmsada konfor da yeni kasa da guzel gelistirmeler yapilmis.
-iscilik kaltise dusuk
-kullanilan plastik bence kalitesiz.
CONNECT:
+yol tutus caddy kadar olmasa bile iyi sayilir.
+diger rakiplerine gore genis(cok da fark yok aslinda)
+saglam
+konfor fena degil
-performans
-yakit tuketimi
-yuksek fiyat
-bazi kronik arizalar cikarmasi(on takim bozulmasi gibi)
CADDY:
+konfor
+dusuk yakit(doblo kadar iyi degil nu konuda)
+performans(yine doblo kadar iyi degil)
+kalite
+kullanilan parcalarin saglamligi
+guvenlik
-rakiplerine gore cok yuksek fiyatinin olmasi
-servis ve yedek parca masraflarinin rakiplerine gore yuksek olmasi
sonuc olarak ben bu sinifta bir arac secsem.tuccar olsam dedigim gibi benim icin fiyat performans orani iyi olmasi gerekir.
bu sinifta da bence fiyatina gore en iyi kaliteye sahip olan ve gercek
is dostu olan doblo yu secerdim.zaten kalitesini ve serbest meslekle
ugrasan insanlara neler sunabilecegini 2006 van of the year odulunu
alarak kanitladi.
son olarak kiyaslama yani siralama yaparsak
1.Doblo 2.Caddy 3.Connect