Diger Avrupali Compact Sinif Araclar Carpisma Testi Hitskin_logo Hitskin.com

Bu Hitsikin.com temayı önceden görmekte fırsat veriyor.
Tema yerleştirmekTemanın fişine geri dönmek

.talk4her
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.


müzik dinle klip izle indir resim google yetkinforum video download youtube islamiyet ilahi
 
AnasayfaLatest imageschatboxDiger Avrupali Compact Sinif Araclar Carpisma Testi ReportGiriş yapKayıt Ol

 

 Diger Avrupali Compact Sinif Araclar Carpisma Testi

Aşağa gitmek 
YazarMesaj
AsiRuH
yönetici
yönetici
AsiRuH


Erkek
mesaj sayısı : 9861
Yaş : 36
İş/meslek : xxxxx
Kayıt tarihi : 27/09/08

Diger Avrupali Compact Sinif Araclar Carpisma Testi Empty
MesajKonu: Diger Avrupali Compact Sinif Araclar Carpisma Testi   Diger Avrupali Compact Sinif Araclar Carpisma Testi I_icon_minitimeCuma Kas. 14, 2008 10:25 pm

PEUGEOT 307 (4 yildiz aldi) (fransiz)
Diger Avrupali Compact Sinif Araclar Carpisma Testi Peugeot307xg1
Otomobilin yaşam hücresi test süresince sağlam kalırken, önden
çarpışmanın ardından sürücü kapısı rahatça açıldı ve ayak konulan bölge
şeklini kaybetmedi. Ancak çarpışama anında sürücünün göğsü direksiyona,
yolcunun ise başı cam çerçevesine çarptı.

ünden çarpışma
Otomobili şasisi çarpışmanın ardından rijitliğini korudu. Ayak
boşlukları şeklini kaybetmezken, ön cam çerçevesi sürücü için tehlikeli
olabileceği belirtildi. Arka orta koltukta üç noktadan bağlı emniyet
kemeri kullanılmasıysa güvenlik açısından artılar hanesine yazıldı.
ünde kullanılan gergili emniyet kemerleriyse, çarpışma anında fazla
yüklenmeyi engelleyerek yaralanmayı önledi.

RENAULT MEGANE (5 yildiz) (Fransiz)
Diger Avrupali Compact Sinif Araclar Carpisma Testi Renault_megane_2003
Sonuçlara göre en yeni Megane'ın içindeki yolcuları koruyan kaportası
son derece dayanıklı. Otomobil yandan çarpmalarda tam puan alırken
önden çarpmalarda sadece iki puan kaybetti. üift emniyet kemeri için
takılan ön-gerginleştiriciler ve yol sınırlayıcılarıysa, sürücünün
dizlerini ileri uzatabildiği mesafeyi büyük oranda azaltıyor. üocuklar
için başarılı koruma sağlamış olan otomobilin emniyet kemerleri
Euro-NCAP performans limitlerinin hemen hemen tamamına uygun olmakla
birlikte yayalar için alınan koruma önlemleri ise ortalama düzeyde
kaldı.

ünden çarpma
ün hava yastıkları ağır kazalarda korumayı artırmak amacıyla iki
aşamada şişti. Otomobil sürücülerin ağırlığını 'seziyor', hafifseler
hava yastığının açılma şiddetini azaltıyor. Bel hizasındaki emniyet
kemeri ve diyagonal emniyet kemerlerinin ön-gerginleştiricileri ayrı.
Bunun yanı sıra sürücülerin dizleriyle bacaklarının üst bölümünün
korunması için tasarım çalışmalarına büyük ağırlık verilmiş. Fuzuli yer
işgali çok düşük oranda olan ayak yuvasında fazladan hava yastıkları
bulunuyor. Arka koltuğun ortasında, önden çarpma bel hizasındaki koltuk
kemerine göre çok daha emniyetli olan üç bağlantılı koltuk kemeri yer
alıyor.

CITROEN C4 (5 yildiz aldi) (Fransiz)
Diger Avrupali Compact Sinif Araclar Carpisma Testi Citroen_c4_2004_xx
Akıllı kemer uyarıcı sistemler ön ve arka yolcular için tasarlanmış.
üocuk ve yaya güvenliği disiplinlerinde C4 yüksek performans gösterdi.

ünden çarpışma
Karoser çarpışma sonunda minimum deformasyona uğradı. üarpışmanın
ardından kapıların açılıp kapanmasında herhangi bir sorun görülmedi.
üift kademeli hava yastıkları, basınç ayarlamalı emniyet kemerleriyle
birleştiğinde yüksek koruma sağlandı. Böylece sürücünün göğüs ve bacak
bölgesinde oluşan basınç minimum olarak tespit edildi. Ancak Citroen
mühendisleri direksiyon kolonunun sürücünün bacaklarına zarar vermesi
durumuna karşı daha fazla gelişim kaydetmeli. Ayak bölümünde küçük
deformasyon tespit edilirken, pedallar çarpışma anında güvenliği
bozmadı.

DACIA LOGAN (3 yildiz aldi) taklaci dacia Diger Avrupali Compact Sinif Araclar Carpisma Testi Biggrin
Diger Avrupali Compact Sinif Araclar Carpisma Testi Dacia_loganncap_2005_xx
Yandan çarpışmada da sürücünün göğsündeki baskı farklı değildi. üocuk
koruma düzeyi başarılı olarak nitelendirildi. Fakat otomobilin yoldaki
yayalara karşı gösterdiği koruma başarısız bulundu

ünden çarpışma
Stabil yolcu kafesi, tek kademeli hava yastıkları iyi iş çıkardı. Ancak
yine de mankenlerin göğüs bölgesinde yüksek basınç tespit edildi. Pedal
bölgesinde minimum deformasyona rastlanırken, debriyaj ve fren
pedalının sürücünün ayaklarına zarar verebileceği görüldü. Ayrıca
testin ardından fren pedalının kilitlendiği belirlendi. Bunun yanında
ön konsoldaki parçaların dizlere zarar verebileceği belirlendi.

FORD FOCUS (5 yildiz) (usa li ama avrupa da uretildigi icin focus u da bu topige soktum)
Diger Avrupali Compact Sinif Araclar Carpisma Testi Ford_focus2004_xx

Focus'un güvenlik donanımı çift ön hava yastıkları, basınç ayarlamalı
ön emniyet kemerleri, yan ve perde hava yastıklarından oluşuyor.
Otomobilin yandan çarpışa sonuçları ve çocuk koruması iyi düzeydeydi.
Yaya güvenliğiyse ortalama bir not aldı.

ünden çarpışma
Karoser düşük seviyede deformasyon gösterdi. Sürücü kapısı çarpışmanın
ardından normal bir şekilde açılıp kapandı. Tek kademeli hava
yastıkları, basınç ayarlı emniyet kemerleriyle birleştiğinde çok iyi
sonuç gösterdi ve sürücünün göğüs kafesinde çok az basınç tespit
edildi. Ford mühendisleri diz koruması konusunda da iyi bir çalışma
göstermişler. Kapı menteşelerinde görülen zarar çok küçüktü
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
AsiRuH
yönetici
yönetici
AsiRuH


Erkek
mesaj sayısı : 9861
Yaş : 36
İş/meslek : xxxxx
Kayıt tarihi : 27/09/08

Diger Avrupali Compact Sinif Araclar Carpisma Testi Empty
MesajKonu: Geri: Diger Avrupali Compact Sinif Araclar Carpisma Testi   Diger Avrupali Compact Sinif Araclar Carpisma Testi I_icon_minitimeCuma Kas. 14, 2008 10:26 pm

FIAT STILO (4 yildiz aldi) (Italyan)
Diger Avrupali Compact Sinif Araclar Carpisma Testi Fiat_stilo2005_xx
Gecikmeli olarak Euro-NCAP testlerine giren Stilo dört yıldız almaya
hak kazandı. Daha önce test edilen fakat Euro-NCAP tarafından
geliştirilmesine izin verilen otomobil dört yıldız aldı. Geliştirilen
parçalar arasında şasi elemanları, pedal kutusu, enerji emen bölgeler
ve arka kapı kolları bulunuyor.

ünden çarpışma
üift kademeli ön hava yastıkları, aktif gergili emniyet kemerleri
görevlerini başarıyla yerine getirirken, şasinin sağlam olduğu görüldü.
Fakat sürücünün göğüs kafesinde ölçülen basınç yüksekti. Direksiyon
simidinin arka kısmındaki ve ön konsoldaki sert parçaların diz
yaralanması riski taşıdığı belirtildi. Ayak bölümünde küçük deformasyon
tespit edildi. Fren pedalı çarpışmanın ardından kilitli kaldı.

SEAT LEON (4 yildiz aldi) (Ispanyol)
Diger Avrupali Compact Sinif Araclar Carpisma Testi Seat_leon_ncap_xx
Kompakt sınıfın yeni üyelerinden Seat Leon dört yıldızlık bir sonuç
elde etti. Rakiplerinin beş yıldız çıtasına yükseldiği düşünülürse bu
notun çokta başarılı olmadığı söylenebilir. Kokpitteki zararlı parçalar
yüzünden önden çarpışmada puan kırıldı. Yan hava yastıkları sayesinde
yandan çarpışmada tam not aldı. Yaya güvenliği başarılı bulunurken,
çocuk koruması da iyi olarak nitelendirildi.
Test sonuçları: ünden: 12 (75%), Yandan: 18 (100%), Kemer uyarıcı:
2, Toplam: 32 Yaya güvenliği: 24 (67%) üocuk koruması: 42 (86%)
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
 
Diger Avrupali Compact Sinif Araclar Carpisma Testi
Sayfa başına dön 
1 sayfadaki 1 sayfası
 Similar topics
-
» 9. sınıf kimya testi
» modifiye araçlar
» 9. Sınıf Coğrafya Çözümlü Test(İklim)-forumnetten-
» Diğer Destek Siteleri
» HAYALİN DİĞER ADI: MADDE

Bu forumun müsaadesi var:Bu forumdaki mesajlara cevap veremezsiniz
.talk4her :: motorlu araçlar :: otomobil tanıtımları/bilgiler-
Buraya geçin: