.talk4her

Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
.talk4her

müzik dinle klip izle indir resim google yetkinforum video download youtube islamiyet ilahi


    Opel Insignia OPC: Barselona Otomobil Fuarında

    AsiRuH
    AsiRuH
    yönetici
    yönetici


    Erkek
    mesaj sayısı : 9861
    Yaş : 36
    İş/meslek : xxxxx
    Kayıt tarihi : 27/09/08

    Opel Insignia OPC: Barselona Otomobil Fuarında Empty Opel Insignia OPC: Barselona Otomobil Fuarında

    Mesaj  AsiRuH Paz Nis. 19, 2009 8:19 pm

    Opel Insignia OPC’nin Barselona Otomobil
    Fuarı’nda ilk gösterimi yapılırken 2009 Yılın
    Otomobili’nin yüksek performanslı modeli ilk OPC modelinin
    (Opel Performance Center) piyasaya çıkışından on yıl sonra, 7
    Mayıs’ta görücüye çıkıyor.
    Opel Insignia OPC: Barselona Otomobil Fuarında 6381
    Opel Insignia OPC: Barselona Otomobil Fuarında

    Insignia OPC’nin kalbinde 2.8 V6 Turbo motor var. En üst model Insignia’da bulunan güçlü
    benzinli motor üzerine kurulan bu model 239 kW/325 hp’lik
    güce erişebiliyor. Güçteki artış motorda yapılan
    özel bir yenilikle elde edildi ve egzoz üzerinde tekrar
    çalışılarak karşı basınçta önemli miktarda
    düşüş sağlandı.


    Insignia OPC’de altı ileri
    düz şanzıman mevcut. 400 Nm güçlü torku sayesinde
    düşük motor devirlerinde bile mükemmel çekiş
    gücü sağlamaktadır. Motorun bu performansı sayesinde,
    Insignia OPC 250 km/saat (sınırlı) azami hıza erişebilmekte ve
    0’dan 100 km/saat hıza altı saniyede çıkabilmektedir.


    Halihazırdaki
    performansı oldukça yüksek olan Insignia şasisi OPC modeli
    için sürüş esnasında yüksekliği Insignia’ya
    (Dört Tekerden Çekişli Spor modeli) göre 10 mm
    düşürülerek daha zarif şekilde ayarlandı. Yeni
    geliştirilen mekatronik şaside bir de yeni ön aks bulunuyor.
    Insignia OPC’nin ön süspansiyon yapısı McPherson olarak
    bilinen desteği koruyor ancak Opel Performance Center mühendisleri
    HiPerStrut (yüksek performans desteği) şeklinde adlandırdıkları
    bir yenilik ortaya çıkardılar. Direksiyon hakimiyetinde
    hissedilir rahatlık, yüksek tork nedeniyle direksiyon simidi
    üzerindeki sarsıntılar artık daha az ve sürücü daha
    rahat bir araç kullanımı görecek.


    Insignia
    OPC’de sürüş koşulları ve sürüş tarzına
    uyarlanmakla kalmayan araç sahibinin tercihlerini de uyum
    sağlayabilen uyarlanabilir FlexRide süspansiyon da bulunuyor.
    Insignia’da sistem standart uyarlamalı ayar, daha konforlu Tour
    modu ve Sport modu arasında seçim yapma imkanı sağlarken OPC
    daha sportif bir sürüş sağlayan seçenekleri tam anlamı
    ile sunuyor. OPC sürücüleri üç spor
    seçeneği arasından seçim yapabilecekler:


    OPC model gamındaki araçlardaki bir ilk
    de Uyarlamalı 4x4 sistemi ve elektronik arka patinaj önleyicili
    diferansiyelin (eLSD) standart olarak bulunmasıdır. Dört tekerden
    çekiş kumanda birimi tork dağılımının OPC sportif felsefesine
    uyarlanması için tekrar ayarlandı. OPC’lerin yüksek
    performansları göz önünde bulundurularak fren sisteminin
    daha da geliştirilmesi adına yenilik getirmek için
    oldukça yoğun çaba harcandı. Otomobil Uzmanları Brembo
    kaliperleri ve ön akstaki 355 mm delikli tekerlek diskini hemen
    fark ettiler.


    “Insignia OPC’nin geliştirme
    safhasında bizzat bulundum ve dünyanın en zorlu pisti,
    Nürburgring, Nordschleife’de yapılan kapsamlı testlerin
    zevkini tattım. Amacımız “yenilemez rakip” olmak”
    diyor Adam Opel GmbH Genel Müdürü Hans Demant.


    Keskin hatlar dinamik duruş ifadesinin açık bir ifadesi


    Seçkin
    sportif dış hatlarla tasarlanan en üst modeldeki gövde tarzı
    2007’de görücüye çıkarılan GTC konsept
    araçtan etkilenilerek tasarlanmıştır ancak artistik sanat
    felsefesindeki Insignia tasarımının Alman tekniği ile birleştirilmesi
    özüne bağlılığını devam ettirmektedir.


    Insignia’nın
    düşük güçlü modelleri ile
    karşılaştırıldığında OPC önde iki geniş emme girişleri ile kendine
    has yeni bir ön yüz ve çiftli entegre egzozları ile
    arkada özel bir tampon taşımaktadır. 19 inç jantlar
    (lastikler: 245/40) standart olarak bulunur ve araca hak ettiği
    görünümü sağlar. Yeni 20 inç hafif alaşımlı
    jantlar (255/35 lastikli) opsiyonel olarak bulunmaktadır.


    Dış
    gövdenin sportif anlamda dinamik tasarımı kokpite de
    yansıtılmıştır. Kapısını açtığınızda OPC orijinal Recaro
    koltuklardan düz yüzeyli sportif direksiyon simidi ve
    özel vites kolu ile kendisini derhal ifade etmeye başlayacaktır.
    OPC’de donanımlar kendine has tasarıma sahiptirler.


    “Insignia
    OPC, OPC modellerimiz için yeni bir çığır
    açmaktadır; hala cesur ancak daha olgun ve rafine ve her
    zamankinden daha tutkulu. OPC, Insignia tecrübesini somut hale
    getiriyor: dinamik ve zarif”, diyor GM Avrupa Opel Başkan
    Yardımcısı Alain Visser.

      Forum Saati Perş. Mayıs 09, 2024 4:59 pm