Zor ekonomik dönemlerde dahi, müşteriler yepyeni bir otomobil
almak üzere büyük talepler oluşturuyorsa , işte bu
otomobil, gerçekten çok özel olmalıdır. Bugüne
kadar Avrupa’da 80,000 adet Insignia sipariş edildi.
Insignia serisine ayrıca üçüncü bir katılımın ilk
başlangıcı olan SportsTourer, “2009 Yılının Otomobili’ne
sahip olmak için ayrıca bir başka neden daha sunuyor.
Insignia Sports Tourer; prim yapan birinci kalitede sportif bir karoseri içinde sarma-lanan lider
teknolojiler sunmaktadır, ve bunu kendi isminde de ayrıca yansıtır. Anılan model, sedan eşdeğerleri
gibi yine aynı atletik, güçlü, şık ve zarif tasarımından gururlanmaktadır. GM Europe Design Başkan
Yardımcısı Mark Adams, Insignia’nın tasarımını şu şekilde açıklamaktadır: “Opel Insignia Sports Tourer,
heykeltraşlık sanatı ile Alman titizliğini birleştirerek mühendislikte mükem-melik ve kusursuz bir
harmoni duygusu yaratıyor.” Ancak Mark Adams şu noktayı da sözlerine ekledi: “Insignia Sports Tourer,
kendine özgü ayrı bir kişiliği ile yalnızca sedan’ın bir steyşın vagon versiyonu olmakla yetinmez.”
Dinamik görünüm; araçta beş kişi için
cömert yer boşluğu sağlayan iç mekân ve geniş bagaj
bölmesine sahip. Aracın arkası, 1530 litreye kadar hacim sunar.
Sports Tourer, sedan modelleri gibi 2.74 metrelik bir dingil mesafesini
yine aynı bırakarak 4.91 metrelik toplam için uzunluğuna
yaklaşık 8 cm daha ekledi. Insignia Sports Tourer’ın lansmanına
ayrıca özellik katmak üzere, sedan modelle-ri için
hazır olan yedi motor versiyonuna iki yeni motor daha eklenecektir. 180
hp ve 230 Nm tork değerli 1.6-litrelik benzinli turbo motor da
önden çekişli olarak pazara sunulacak. 190 hp ve 400 Nm
tork değerli bir 2.0 BiTurbo, bir ilk olarak Uyumlu [Adaptive] 4x4
dört-tekerden çekişli şekilde temin edilecektir.
Sonuç olarak,
Insignia’nın orta-üst sınıf otomobiller arasında süper
olma isteği bir kez daha teyit ediliyor. Tabiî ki bu iki motor,
sedan motorları ailesini ayrıca zenginleştirecektir. Daha sonra 2.0
CDTI BiTurbo üzerinden iki motor, anılan mo-torlar serisine
katılacaktır.
Bütün bunlara ek olarak, 118 kW/160 hp ve 350 Nm tork
geliştiren 2.0 litre CDTI dizel motorlu bir “ecoFLEX”
versiyon,
önümüzdeki yakın gelecekte yine bu seride tanıtılacak
olup olağanüstü derecede düşük yakıt tüketimi
ve sedanlarda 140 gram / km değerinin altındaki CO2 emisyonları ile,
Insignia ecoFLEX, sürüş performasından hiç
ödün vermeden
çevre-dostu bir sürüş sunmaktadır.
GM Avrupa Opel’den markası Başkan Yardımcısı Alan Visser, bu
konuda şunları dedi: "Opel Insignia Sports Tourer,
lider teknolojiler ve yüksek güvenlik standartlarının
yanısıra, Opel’in inovasyonlarını ve tüm dikkatleri
üzerinde toplayan tasarımını ulaşılabilir yapma statejisini en iyi
şekilde anlatmaktadır.” Yeni geliştirilen şasisi, yüksek
seviyede güvenlik ve konfor sunmak üzere tasarlanmış olup
stabiliteyi artıran ve
gerçek-zamanlı, elektronik-kumandalı sönümleme
sağlayan, yenilik ve değişim getiren FlexRide mekatronik sistem ile
daha da zenginleştirilebilir. FlexRide, ayrıca sürücü
için üç sürüş modu seçeneği de
verir. Standart ayara ek olarak, sürücü,
konfor-yönelimli “Tour” mod veya sportif kullanımı
sağlayan “Sport” sürüş modu arasında tercih
yapabilir.
almak üzere büyük talepler oluşturuyorsa , işte bu
otomobil, gerçekten çok özel olmalıdır. Bugüne
kadar Avrupa’da 80,000 adet Insignia sipariş edildi.
Insignia serisine ayrıca üçüncü bir katılımın ilk
başlangıcı olan SportsTourer, “2009 Yılının Otomobili’ne
sahip olmak için ayrıca bir başka neden daha sunuyor.
Insignia Sports Tourer; prim yapan birinci kalitede sportif bir karoseri içinde sarma-lanan lider
teknolojiler sunmaktadır, ve bunu kendi isminde de ayrıca yansıtır. Anılan model, sedan eşdeğerleri
gibi yine aynı atletik, güçlü, şık ve zarif tasarımından gururlanmaktadır. GM Europe Design Başkan
Yardımcısı Mark Adams, Insignia’nın tasarımını şu şekilde açıklamaktadır: “Opel Insignia Sports Tourer,
heykeltraşlık sanatı ile Alman titizliğini birleştirerek mühendislikte mükem-melik ve kusursuz bir
harmoni duygusu yaratıyor.” Ancak Mark Adams şu noktayı da sözlerine ekledi: “Insignia Sports Tourer,
kendine özgü ayrı bir kişiliği ile yalnızca sedan’ın bir steyşın vagon versiyonu olmakla yetinmez.”
Dinamik görünüm; araçta beş kişi için
cömert yer boşluğu sağlayan iç mekân ve geniş bagaj
bölmesine sahip. Aracın arkası, 1530 litreye kadar hacim sunar.
Sports Tourer, sedan modelleri gibi 2.74 metrelik bir dingil mesafesini
yine aynı bırakarak 4.91 metrelik toplam için uzunluğuna
yaklaşık 8 cm daha ekledi. Insignia Sports Tourer’ın lansmanına
ayrıca özellik katmak üzere, sedan modelle-ri için
hazır olan yedi motor versiyonuna iki yeni motor daha eklenecektir. 180
hp ve 230 Nm tork değerli 1.6-litrelik benzinli turbo motor da
önden çekişli olarak pazara sunulacak. 190 hp ve 400 Nm
tork değerli bir 2.0 BiTurbo, bir ilk olarak Uyumlu [Adaptive] 4x4
dört-tekerden çekişli şekilde temin edilecektir.
Sonuç olarak,
Insignia’nın orta-üst sınıf otomobiller arasında süper
olma isteği bir kez daha teyit ediliyor. Tabiî ki bu iki motor,
sedan motorları ailesini ayrıca zenginleştirecektir. Daha sonra 2.0
CDTI BiTurbo üzerinden iki motor, anılan mo-torlar serisine
katılacaktır.
Bütün bunlara ek olarak, 118 kW/160 hp ve 350 Nm tork
geliştiren 2.0 litre CDTI dizel motorlu bir “ecoFLEX”
versiyon,
önümüzdeki yakın gelecekte yine bu seride tanıtılacak
olup olağanüstü derecede düşük yakıt tüketimi
ve sedanlarda 140 gram / km değerinin altındaki CO2 emisyonları ile,
Insignia ecoFLEX, sürüş performasından hiç
ödün vermeden
çevre-dostu bir sürüş sunmaktadır.
GM Avrupa Opel’den markası Başkan Yardımcısı Alan Visser, bu
konuda şunları dedi: "Opel Insignia Sports Tourer,
lider teknolojiler ve yüksek güvenlik standartlarının
yanısıra, Opel’in inovasyonlarını ve tüm dikkatleri
üzerinde toplayan tasarımını ulaşılabilir yapma statejisini en iyi
şekilde anlatmaktadır.” Yeni geliştirilen şasisi, yüksek
seviyede güvenlik ve konfor sunmak üzere tasarlanmış olup
stabiliteyi artıran ve
gerçek-zamanlı, elektronik-kumandalı sönümleme
sağlayan, yenilik ve değişim getiren FlexRide mekatronik sistem ile
daha da zenginleştirilebilir. FlexRide, ayrıca sürücü
için üç sürüş modu seçeneği de
verir. Standart ayara ek olarak, sürücü,
konfor-yönelimli “Tour” mod veya sportif kullanımı
sağlayan “Sport” sürüş modu arasında tercih
yapabilir.