.talk4her

Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
.talk4her

müzik dinle klip izle indir resim google yetkinforum video download youtube islamiyet ilahi


    Page Rank Yükseltme Önerileri, pr nizi nasıl yükselteceksiniz, pr nasıl yükselir, google pr yükseltin,pr hakkında kaynak

    AsiRuH
    AsiRuH
    yönetici
    yönetici


    Erkek
    mesaj sayısı : 9861
    Yaş : 36
    İş/meslek : xxxxx
    Kayıt tarihi : 27/09/08

    Page Rank Yükseltme Önerileri, pr nizi nasıl yükselteceksiniz, pr nasıl yükselir, google pr yükseltin,pr hakkında kaynak Empty Page Rank Yükseltme Önerileri, pr nizi nasıl yükselteceksiniz, pr nasıl yükselir, google pr yükseltin,pr hakkında kaynak

    Mesaj  AsiRuH Paz Ara. 21, 2008 1:21 am

    Page Rank Yükseltme Önerileri, pr nizi nasıl yükselteceksiniz, pr nasıl yükselir, google pr yükseltin,pr hakkında kaynak


    Page Rank Yükseltme Önerileri

    1. Benzersiz İçerik: Bence Page Rankı etkileyen en önemli şey sitenizin
    içeriğinin benzersiz olmasıdır. Benzersiz içerikten kasıt herhangi bir
    konuda, içerik olarak çok fazla benzeri olmayan makale değerindeki
    yazıları kastediyorum. Her zaman için sitenizde başka kaynaklarda da
    olan 100 tane yazı olmasındansa 10 tane benzersiz yazı olması daha
    iyidir. Örneğin sNews Türkçe Destek Sitesi‘ni hazırlarken belirli
    aralıklarla sadece 10 tane yazı girdim. Yazıların bir kısmı çeviri iken
    bir kısmı da kendi makalelerimdi. Fakat Türkçe başka hiç bir kaynakta
    bu bilgiler yoktu. Sonuç 10 sayfa yazıyla page rank değeri sıfırdan 5 e
    yükseldi. Bu sonuçta aldığım bir kaç linkin de etkisi var ama esas
    faktör içeriğin benzersiz olmasıdır.

    Bazıları benzersiz içeriği yanlış anlıyorlar. Örneğin nezle hakkında
    tıp terimleri ile yazılmış bir yazımız olsun. Türkçe kaynaklar
    içerisinde bu yazının tek yani benzersiz olması o kadar işimize
    yaramayabilir. Ama nezlenin bitkisel bir kaç ilaçla tedavisini
    anlattığımız ve başka kaynaklarda da benzeri bulunmayan bir yazı
    işimize yarayabilir. Yani oluşturduğunuz benzersiz içerik aynı zamanda
    talep edilir olmalıdır.

    Page rank değerini yükseltmek konulu birçok yazıda insanlık yararına
    site oluşturulması tavsiye edilir. Bu da yukarıda talep edilebilirlik
    olarak altını çizdiğimiz önemli bir nokta. İp ucu vermek gerekirse
    herhangi bir konuda - özellikle teknik konularda- insanlara destek
    olabilecek yazılar veya siteler oluşturmaya gayret edin. Ama daha önce
    yüzlerce kez yazılmış yazıları yazmayın. İlk başta konusunda uzman
    olmuş, isim yapmış sitelerle yarışmak yerine daha dar alanda konuları
    seçin. Futboldan bir örnek verelim. Beşiktaş, Galatasaray, Fenerbahçe
    hakkında, birinci lig takımları hakkında veya şampiyonlar ligi hakkında
    içerik oluşturmaktan ziyade amatör kümeyi veya paf takımları ele alan
    bir içerik oluşturun. Bu şekilde rakipleriniz azalacak, içeriğinizin
    benzersiz ve talep edilebilir olma şansı yükselecektir.

    Bir ansiklopedi hazırlayacak olsanız madde sayısının yani konu
    çeşitliliğinin fazla olmasına mı bakarsınız yoksa aynı konularda
    yazılmış içeriğinizin fazla olmasına mı dikkat edersiniz? Bence başta
    Google olmak üzere arama motorları bu ansiklopedi mantığı ile olaya
    yaklaşıyorlar. Yani artık bir arama motorunda önemli olan
    arattırdığınız herhangi bir kelimenin milyonlarca sonuç döndürmesi
    değil milyonlarca ayrı kelime ve kavramın az da olsa mutlaka sonuç
    çıkarmasıdır. Deterjan ve yumuşatıcı almak üzere bir markete
    gittiğinizi düşünün. Markette 30 ayrı çeşit deterjan var ama bir tane bile yumuşatıcı yok. Bu bir müşteri olarak sizi memnun eder mi?

    Sonuç olarak yazılmayanı yazmış olmak, araştırılmayanı araştırmış olmak yani benzersiz olmak önemlidir.

    2. Kaliteli Backlink: Backlink yani başka sitelerden sizin sitenize
    verilmiş olan bağlantılar page rankın diğer önemli unsuru. Her yerde
    söylendiği gibi başkalarının anlattığı, tavsiye ettiği siteler ziyaret
    edilmeye değerdir. Fakat tavsiye edenin de kim olduğu oldukça önemli.
    Yani referansınızın kim olduğu önemli. Gerçek hayatta da öyle değil mi?
    Bir işe girerken çok önemli bir iş adamının size referans olması,
    arkanızda durması başkadır, sıradan bir kimsenin size referans olması
    başkadır.

    Sitenize link alırken de bu linklerin kaliteli olması önemlidir.
    Kaliteli backlink sadece yüksek page ranklı sitelerden alınan linkler
    değildir. Kaliteli backlink sizinle aynı kulvarda yarışan insanlardan
    aldığınız linklerdir. Örneğin canınız dondurma çekti ve iyi bir
    dondurmacıya gittiniz. Ama maalesef o iyi dondurmacı çoktan
    dondurmaları bitirmiş. Dükkandan çıkarken dondurmacıya başka nerede iyi
    dondurma bulabileceğinizi sordunuz ve bir tavsiye aldınız. Veya yoldan
    rasgele birini çevirip bir dondurmacı sordunuz ve tavsiye aldınız.
    Şimdi dondurmacının tavsiyesi diğer insana göre daha değerlidir. Çünkü
    diğer insan gibi sadece müşteri olarak değil işi bilen biri olarak da
    tavsiye vermektedir.

    Backlink almak kadar vermekte önemlidir bence. Çünkü Google muhakkak
    birbirine link veren siteler arasındaki ilişkiyi kontrol etmektedir.
    Özellikle bloglarda gördüğümüz çok uzun link listeleri iyiye işaret
    değil. Elinizdeki hazineyi böyle bol keseden dağıtmamalısınız. Bir
    siteden ana sayfadan verilecek link sayısı bence onu geçmemelidir.

    3. Arama Motoru Optimizasyonu: Biz de page rank konusunda en çok yanlış anlaşılan
    hususlardan biri de bu. Bazıları iyi optimizasyonu sihirli bir değnek
    gibi görüyorlar. Evet optimizasyon önemlidir ve mutlaka yapılmalıdır.
    Fakat içeriksiz bir siteye optimizasyon yapmanızın da bir anlamı yok.
    Kaldı ki artık bir çok hazır optimizasyon aracı bulunuyor.

    Optimizasyon denildiğinde hemen meta tag, anahtar kelime konuları
    açılıyor. Hâlbuki bunun yanında yazı başlıklarını Google ile uyumlu
    yazma, etiket sistemlerini kullanma gibi unsurları da düşünmek gerekir.
    Arama motoru optimizasyonu hakkında birçok türkçe kaynak bulmak mümkün.
    Bunları iyi okuyup gerekli altyapıyı hazırlamalı içerik organizasyonunu
    da buna uydurmayı alışkanlık haline getirmek gerekiyor.

    4. Temiz Kodlama: Bir süredir internette temiz kodlama faaliyetleri
    yürütülüyor. İlk başlarda sadece bazı sitelerin savunuculuğunu yaptığı
    web standartları artık gerçekten standart hale geliyor. Hatta web 2.0
    trendlerinin yayılmasıyla birçok site yapısını baştan aşağıya
    değiştirerek temiz kodlamaya geçti. Yeni çıkan hazır sistemlerde
    mutlaka temiz kodlama kullanılıyor.

    Temiz kodtan kastımız sadece xhtml standartlarına uygun css ile yazılmış siteler değil. Aynı zamanda kullanılan
    görsel elemanların da, resimlerin de her anlamda optimize edilmiş
    versiyonları tercih edilmelidir. Sonuçta standartlara uygun kodlama
    size az maliyetlerle çok fazla kar getirebilecek bir olaydır. Bundan
    çeşitli bahanelerle kaçınma size pek iyi dönütler sağlamaz.

    5. Hile Yapmayın: Son olarak vereceğim
    tavsiye page rank için kesinlikle hile yapmayın. Son güncelleme bir kez
    daha gösterdi ki Google’ın hileye karşı hiç tahammülü yok. Spam
    sayılabilecek her şeyden kaçının. Doğal davranmaya çalışın. Bir sitenin
    bir ay içinde yüzlerce siteden link alması bazı durumlar haricinde
    normal değildir. Veya bir sitenin yüz tane siteye bunlar benim kardeş
    sitelerim diye link vermesi de doğal değildir. Toplist veya dizinlere
    kaydolurken çok dikkatli olun. Sitenizin genel kapsamı dâhilindeki
    listelere belirli sayılarda kaydolun. Eğer bir blog siteniz varsa sırf
    page rankı yüksek diye herhangi bir dizine kaydolmayın. Bunun yerine
    blog dizinlerine veya blog toplistlerine kaydolun.

    Sonuç olarak oyunu kuralına göre oynamak lazım. Bu saydıklarımı yerine
    getirmeden ağzınızla kuş tutsanız page rankınızın yükselmesi mümkün
    değil.

    kaynak: Page Rank Yükseltme �nerileri | Selçuk Hoca

    Alıntı:

    PageRank Değerini Arttırmak
    PageRank değerinizi arttırmanın yolu sitenize pekçok site tarafından link verilmesiyle olur.

    Başka Sitelere Link Verdirmek
    Bu konuda aşağıdaki önerilere uymak doğru olacaktır.

    Sitenize çok çok fazla siteye link verdirmek
    Yüksek PageRank elde etmiş sitelere link verdirmek ( Bunu yaparken
    dikkatli olun, çünkü illegal içerik sağlayan bir sayfadan PageRank
    değerini çok düşürebilmektedir.)
    PageRank değeri az olan sayfalara link veriyorsanız, içinde az link olanları tercih etmek
    Google tarafından iyi arşivlenmesine rağmen pageranki sıfır olan
    sayfalara link vermemek, çünkü bu size hiçbirşey kazandırmayacaktır.
    Çünkü böyle sayfalar META'larında ya da robot.txt dosyalarında
    belirtmezlerse google arşivleme yapamamaktadır.
    PageRanki 6 olupta birçok link veren bir sitenin etkisi PageRank'i 4 ama çok az link veren bir siteye oranla düşük olacaktır.
    DMOZ ve Yahoo buna çok iyi iki örnektir. Bunlarla ilgili bilgileri de sizlere vereceğiz.
    İç Linklerin Önemi
    Dış sitelerden link almak güzel ancak kontrolü zor bir olaydır. Diğer
    taraftan kendi sayfalarınız arasındaki linkler de sayfaların önemini
    etkilemektedir.

    Yani, sayfalarınız pagerankinin yükselmesi büyük oranda sizin de
    elinizdedir. Başta anlattığımız matematiksel formülden de
    anımsayacağınız gibi bir sayfa link verdiği sayfaya kendi puanlarını
    transfer edebilmekteydi.

    Gelin şimdi bir sayfanın başka bir sayfa ile link değişimiyle nasıl
    PageRanklerini yükselttiğini görelim. Alt sayfalarınızın ana sayfanızın
    PageRank'inden nasibini almasını istiyorsanız, bu sayfalara ana
    sayfanızda link vermeniz gerekmektedir. Eğer gereğinden fazla link
    verirseniz de bu seferde etki eden PageRank değeri düşecektir.

    Eğer sitenizi optimize etmek isterseniz, öncelikle pagerank değeri
    yüksek sitelere verdiğiniz linkleri kaldırmakla işe başlamanız
    gerekmektedir. Çünkü zar zor kazandığınız pagerank değerleri bu
    sitelere harcanmaktadır. Bu yüzden ana sayfanıza, dış linkler için
    links.html gibi ayrı bir sayfaya link verip, buradan o sitelere link vermek daha akıllıcadır.

    Ayrıca sitenizi sadece belirli sayfaların pageranki yüksek olacak
    şekilde de dizayn edebilirsiniz. Örneğin bu iş için en güzel örnek sol
    üst köşeye koyduğunuz site logonuza ana sayfanın linkini vermektir.

    ALINTIDIR

    Alıntı:


    Google de üst sıralarda çıkmak

    Bir araştırma sayfasını düzenlemek ve web sayfanızı google için optimize etmek arasında ne gibi farklar var?



    Tabii ki ilk bakışta söyleyebileceklerinizin çok çok çok daha
    fazlası.Arkadaşlar web sitenizdeki bilgileri ziyaretçelerinizin nasıl
    bulacağını ve ayrıca google botlarının yani örümceklerinin (spider) web
    sayfanızı tekar tekrar indexlemesini öğrenmek istiyorsanız bu dökümanı
    okumaya devam edin.

    Eğer bir siteniz varsa ve insanlaran sitenizi bulmasını istiyorsanız,
    yapmanız gereken şey web sayfanızı arama motorları için optimize
    etmeniz. (Arama motorları ve optimizasyonu).Bunu başarmanız için birçok
    kolay ve o kadar da kolay olmayan yollar var.

    Tabiiki hangi arama motoru için optimize etmeniz gerektiğini de siz
    belirlemelisiniz.Her ne kadar da bu döküman google optimizasyonu için
    yazıldıysa da yahoo için de yararlı bilgiler bulabilirsiniz.


    Google yazılan
    bir kelimenin sizin sayfanız ile ilgili olup olmadığına karar verirken
    bir çok faktörü göz önünde tutar.Aslında google nin ilk faktörü
    pagerank olmasına rağmen, kelimelerin tüm sayfada nasıl dağıldığı da
    sıralamada önemli bir faktörü oluşturur.

    Üst sıralar için kelime ayarlaması..

    Birçok web site sahipleri ( Yöneticileri ) web sitelerini oğtimize
    ederken ilk yapmaları gereken şeyin meta taglar olduğunu ve description
    meta tagının da keywords meta tagı odaklı olması gerektiğini
    bilir.Sonra da title meta tagının web sitesinin ismini içermesi
    gerektiğini düşünür.Fakat bilmedikleri birşey var.O da yaptıklarının
    büyük bir hata olduğu
    Title meta tagı ilk olarak sayfa için önemli olan 3 kelimeyi içermelidir.Sonra ise site ismini yazabilirsiniz.

    Ayrıca sitenizde ilk gelen resim sizin için önemli olan alternatif kelimeyi içermesi gerekir.

    Sonra H1 H2 taglar da google ve yahoo için sıralamada önemli yer
    tutar.Eğer sitenizdeki bir kelime H1 tagına sahipse google bu kelimeyi
    önemli sayar ve sitenizi üst sıralarda çıkarır.Fakat malesef CSS teknolojileri H1 tagını kaldırmıştır.Onun yerine div ve span kullandığı için CSS kullanmayan sayfalar daha üstte çıkar.

    Gördüğünüz gibi google sayfanızın hangi kelimeleri içericeğini
    belirlemek için H1 ve H2 taglarına bakar.Ayrıca sitenizin en üstünde
    sizin için önemli olan kelimeleri H1 tagı kullanarak ve biraz da içerik
    katarak yazarsanız google arama sonuçlarında seçtiğiniz kelimelerde
    üstlerde çıkarsınız.


    Son olarak google sitenizin update sıklığına da önem verir.Yani siteniz
    çok güncellenir ve yeni yeni içerik eklenirse sizin siteniz daha
    değerli sayılacaktır.Yani üst sıralarda çıkacaksınızdır.
    alıntıdır

      Forum Saati Paz Nis. 28, 2024 2:58 pm