.talk4her

Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
.talk4her

müzik dinle klip izle indir resim google yetkinforum video download youtube islamiyet ilahi


    adsensede Kanallarla Optimizasyon nedir, ne işe yarar, faydaları nelerdir,nasıl yapılır

    AsiRuH
    AsiRuH
    yönetici
    yönetici


    Erkek
    mesaj sayısı : 9861
    Yaş : 36
    İş/meslek : xxxxx
    Kayıt tarihi : 27/09/08

    adsensede Kanallarla Optimizasyon nedir, ne işe yarar, faydaları nelerdir,nasıl yapılır Empty adsensede Kanallarla Optimizasyon nedir, ne işe yarar, faydaları nelerdir,nasıl yapılır

    Mesaj  AsiRuH Salı Kas. 18, 2008 2:29 am

    adsensede Kanallarla Optimizasyon nedir, ne işe yarar, faydaları nelerdir,nasıl yapılır


    Kanallarla Optimizasyon Google AdSense, aşağıda belirtilen önemli soruları cevaplamanıza yardımcı olmak için kanalları sunmaktadır:

    • En fazla gelir elde etmemi sağlayacak AdSense nerede?
    • Daha fazla kazanmama yardımcı olması için bu bilgiden nasıl yararlanabilirim?
    Pek
    çok AdSense yayıncısı basit değişiklikler yaparak elde ettikleri
    sonuçları büyük ölçüde geliştirmişlerdir. Yayıncılar genellikle
    reklam biçimleri, renk paletleri ve yerleşim
    gibi faktörleri değiştirerek gelirlerinde önemli artışlar
    gözlediklerini bildirmektedir; bu artışları kanallar ile takip
    edebilirsiniz.

    Kanallar ise genel gelir
    raporlarının sağladığı bilgilerden daha ayrıntılı bir analiz sunar.
    Kanallar, sitelerin performansını, sitelerin bölümlerini ve hatta tek
    reklam birimlerini izlemek için raporu analiz etmenize olanak tanır.
    Bir kanal oluşturulduğunda, AdSense söz konusu spesifik sayfa veya
    reklam birimine ait gösterimleri, TO, TBM ve gelir istatistiklerini
    kaydeder.

    Bu, size hangi sitelerin
    veya yerlerin maksimum gelir potansiyelini paraya çevirmenize olanak
    tanıyacağına dair doğru bir değerlendirme yöntemi sağlar.

    AdSense iki tür kanal sunar: Etki alanı, alt etki alanı ve sayfaya özgü raporlar için URL Kanalları ve bir reklam birimine veya reklam yerleşimine özgü daha ayrıntılı raporlar için Özel Kanallar.
    Bu kılavuz birçok konu başlığını içine aldığından, istediğiniz zaman belirli bir bölüme atlamaktan kaçınmayın:

    1. URL Kanalları
      - URL Kanalları Oluşturma
    2. Özel Kanallar
      - Özel Kanallar Oluşturma
    3. Kanal Raporları Oluşturma
    URL Kanalları
    URL
    kanalları, dizinler içerisindeki ve tek tek sayfalara yönelik olarak
    bir tüm etki alanı veya alt etki alanındaki reklam performansını takip
    etmek için kullanılırlar. Bu kanallar aşağıdakine benzer soruları
    cevaplamanıza yardımcı olur:


    • Etki alanlarımdan hangisi en fazla geliri elde ediyor?
    • Sitemde, reklam performansımın en iyi olduğu bölümler hangileri? Makaleler mi? Forumlar mı? Blog mu?
    URL Kanalları Oluşturma

    AdSense hesabınız ile URL Kanallarını oluşturmak ve uygulamak çok kolay. Bunu anlamak için, şu örneğe bir bakalım:

    Senaryo: Hülya'nın köpekler hakkında bir sitesi (www.kopeklerhakkindabilgi.com)
    bulunuyor ve Hülya, AdSense reklamlarının makale sayfalarında mı yoksa
    forum bölümlerinde mi daha iyi performans gösterdiğini bilmek istiyor.

    Bunu 2 basit adımı uygulayarak yapabilir:

    • İlk adım giriş yapmak ve AdSense Kurulumu sekmesini tıklamaktır. Sekmelerin altında bir bağlantılar satırı görünür - Kanallar bağlantısını tıklayın.
    • Ardından,
      doğru ürünün alt sekmesinde (içerik için AdSense veya arama için
      AdSense) olduğunuzdan ve bir özel kanal yerine URL kanalı
      oluşturduğunuzdan emin olun. Yeni URL kanalı oluştur bağlantısını tıklayın ve daha sonra, görüntülenen kutuya bunların adreslerini ('www'yi kullanmadan) girerek her dizin için yeni bir kanal oluşturun.

    Bu durumda iki kanal oluşturacağız: Biri Hülya'nın makalelerinin tümünde birleşik reklam performansını izlemek üzere kopeklerhakkindabilgi.com/makaleler için, diğeri Hülya'nın forum bölümlerinin tümünü izlemek üzere kopeklerhakkindabilgi.com/forum sitesi için.
    adsensede Kanallarla Optimizasyon nedir, ne işe yarar, faydaları nelerdir,nasıl yapılır Channel1
    AsiRuH
    AsiRuH
    yönetici
    yönetici


    Erkek
    mesaj sayısı : 9861
    Yaş : 36
    İş/meslek : xxxxx
    Kayıt tarihi : 27/09/08

    adsensede Kanallarla Optimizasyon nedir, ne işe yarar, faydaları nelerdir,nasıl yapılır Empty Geri: adsensede Kanallarla Optimizasyon nedir, ne işe yarar, faydaları nelerdir,nasıl yapılır

    Mesaj  AsiRuH Salı Kas. 18, 2008 2:30 am

    Oluşturulduktan sonra, URL kanalları anında
    istatistik toplamaya başlar. Kanalların en iyi şekilde kullanabilmek
    için, etkili bir kanal raporu oluşturmak önemlidir. Nasıl yapıldığını
    öğrenmek için
    aşağıya bakın.
    URL kanallarıyla ilgili sık sorulan bazı soruların cevapları için aşağıdaki bağlantıları ziyaret edin:

    Özel Kanallar
    Özel
    kanallar, sitenizdeki hangi reklam renklerinin, biçimlerinin ve
    yerleşimlerinin en etkili olduğunu izlemenize yardımcı olmak veya
    aşağıdaki gibi sorulara cevap bulmak için kullanılabilir:


    • Ana sayfamda en yüksek gelir getiren reklam birimleri hangileri?

      • Büyük afiş sayfanın üstünde mi yer alıyor?
      • Dikdörtgen makalenin ortasında mı yer alıyor?
      • Gökdelen sayfanın sağ tarafında mı?
      • Bağlantı birimi soldaki gezinti çubuğunun altında mı?



    • Reklamlarım kenarlık olduğunda mı yoksa olmadığında mı daha iyi bir performans gösterir?

      • İpucu: reklamlar, genellikle kenarlıklar olmadığında daha iyi bir performans gösterir



    • Arama için AdSense kutularıma ait gelir nasıl karşılaştırılır?
    Özel
    kanallardan en iyi şekilde yararlanmak için her reklam birimini takip
    etmek en iyisidir. Bu şekilde tüm reklam birimlerinize ait verileri
    toplamak, sitenizin AdSense performansıyla ilgili ayrıntılı fikir
    edinmek üzere farklı varyasyonları birleştirmek ve bu bölümün başında
    sıralanan türden soruları cevaplamak için kullanabileceğiniz ana bir
    rapor setine sahip olacaksınız.

    Özel Kanalların Oluşturulması
    Yukarıdaki
    soruları cevaplandırma konunda özel kanalları nasıl kullanabileceğinizi
    kavramak, AdSense reklam birimi performansınızı optimize etmede gerekli
    olacaktır. Aşağıdaki örneği inceleyelim:

    Senaryo:
    John'un arabalar hakkında bir sitesi var. Ana sayfasında şu anda üç
    reklam birimi ve bir bağlantı birimi bulunuyor ve John söz konusu
    birimlerden hangisinin daha etkili bir biçimde performans gösterdiğini
    öğrenmek istiyor. Bunu yapmak için, söz konusu birimlerin
    performanslarını izlemek amacıyla dört birimin her biri için ayrı bir
    özel kanal oluşturacak.

    Özel kanalların
    oluşturulması ve uygulanması, URL kanallarına kıyasla daha karmaşık bir
    işlem gerektirmektedir. Endişelenmeyin; size özel kanalları nasıl
    oluşturacağınızı 4 basit adımla göstereceğiz:

    1. Hesabınıza giriş yaparak ve AdSense Kurulumu sekmesini, daha sonra da Kanallar
      bağlantısını tıklayarak başlayın. Bu senaryoda, içerik için AdSense
      özel kanallarına bakacağız; bu nedenle doğru üründe ve kanal alt
      sekmesinde bulunduğunuzdan emin olun. Sonra, Yeni özel kanal ekle düğmesini tıklayın.

    2. Sonraki adım, kanallarınızı adlandırmaktır.

      Özel kanalları adlandırırken titiz ve tutarlı olmak önemlidir. Ad
      konusunda reklam biriminin nerede ve nasıl kullanılmakta olduğuna dair
      ne kadar fazla bilgi verirseniz, daha sonra kanal raporlarınızı
      oluştururken tanımlaması o kadar kolay olur. Burada kullanılan örnekle
      ilgili olarak aşağıdakine benzer adları önerebiliriz:


      • AnaSayfaÜstAfişAnaKara
      • AnaSayfaOrtaDiktAnaKara
      • AnaSayfaSağGökdAnaKara
      • AnaSayfaSolGezBağlantılarıAnaKara
        adsensede Kanallarla Optimizasyon nedir, ne işe yarar, faydaları nelerdir,nasıl yapılır Channel2

    Bu
    adların hepsinin Sayfa+Yer+Reklam Biçimi+Renk Paleti modelini
    izlediğini fark edeceksiniz. Bu yararlı bulduğumuz bir model olmakla
    birlikte sizin için en uygun yöntemi kullanabilirsiniz.

    Kanal adlarını yeni kanal kutusuna girin ve Kanal ekle'yi tıklayın.
    adsensede Kanallarla Optimizasyon nedir, ne işe yarar, faydaları nelerdir,nasıl yapılır Channel3
  • Artık kanala özel reklam kodunu oluşturabilirsiniz. Adlarınızı girdikten sonra AdSense Kurulumu sekmesini tıklayın ve sonra ürün olarak İçerik İçin AdSense'i seçin.

    Her zamanki gibi reklam türü, reklam biçimi ve renk paletini seçerek devam edin ve sonra Kanallar bölümünde,
    adsensede Kanallarla Optimizasyon nedir, ne işe yarar, faydaları nelerdir,nasıl yapılır Channel4

    Ekle++++ bağlantısını tıklayarak, eklemek istediğiniz kanal(lar)ın adını seçin (en fazla 5 kanal ekleyebilirsiniz),
    adsensede Kanallarla Optimizasyon nedir, ne işe yarar, faydaları nelerdir,nasıl yapılır Channel5

    ve reklam düzeni kodunda gösterilen tercihlerinizi görmek için Devam et'i tıklayın.
    adsensede Kanallarla Optimizasyon nedir, ne işe yarar, faydaları nelerdir,nasıl yapılır Channel6

  • AsiRuH
    AsiRuH
    yönetici
    yönetici


    Erkek
    mesaj sayısı : 9861
    Yaş : 36
    İş/meslek : xxxxx
    Kayıt tarihi : 27/09/08

    adsensede Kanallarla Optimizasyon nedir, ne işe yarar, faydaları nelerdir,nasıl yapılır Empty Geri: adsensede Kanallarla Optimizasyon nedir, ne işe yarar, faydaları nelerdir,nasıl yapılır

    Mesaj  AsiRuH Salı Kas. 18, 2008 2:30 am


    1. Son
      olarak, kodu web sayfalarınıza kopyalayıp yapıştırın. Kodunuzdaki kanal
      tanımlayıcı hemen izleme performansına başlayacaktır. Bu sayfalarda bir
      reklam kodunuz varsa, bunu yeni kanala özgü kodla değiştirmeniz gerekir.

      İzlemek istediğiniz reklam birimlerinin her biri için işlemi tekrarlayın.

    3. Kanal Raporlarının OluşturulmasıEtkin
    kanallar her zaman ulaşabileceğiniz verileri toplarlar. Söz konusu veri
    sizin için rapor şeklinde düzenlenir ve aşağıdaki adımlar izlenerek
    geri alınabilir:

    1. Giriş yaptıktan sonra 'Gelişmiş Raporlar' bağlantısını tıklayın
    2. İzlediğiniz ürünü seçin: içerik için AdSense veya arama için AdSense.
    3. Ardından Kanal verileri etiketli radyo düğmesini tıklayın.
    4. Daha sonra ilgilendiğiniz tarih aralığını seçin.
    5. Şimdi, onay kutularını kullanarak kendisine bir rapor eklemek istediğiniz kanalları seçin.

      • Not: Belirli bir kanal grubunu kolayca bulmak için arama işlevini kullanın.

        Özel kanallar bölümünde açıklanan adlandırma yöntemine göre, ana
        sayfanızla ilişkilendirilen kanalların tümünü bulmak istiyorsanız
        "Kanalları Bul" kutusunun içine "Ana Sayfa" yazmanız gerekir. Benzer
        şekilde, dikdörtgen reklam kutularınızla ilişkilendirilen kanalların
        hepsini bulmak istiyorsanız, 'Dikd'i aramalısınız. Arama işlemini
        tamamladıktan sonra, tüm sonuçları kolayca seçebilir veya ayrı ayrı
        seçebilirsiniz.


  • İstenilen kanalları seçtikten sonra verileri nasıl gruplandırmak istediğinize karar verin.

    • Seçilen kanallardan verilerin günlük raporunu almak için Tarih radyo düğmesini seçin.
    • Seçilen bir tarih aralığındaki kanal istatistiklerine ilişkin toplu bir rapor için Kanallar radyo düğmesini seçin.

      • İpucu: iki veya daha fazla kanal arasında basit karşılaştırmalar için kullanışlıdır

    • Tarihe göre görüntülenen bir veya daha fazla kanalın kapsamlı bir değerlendirmesi için, Her ikisi de radyo düğmesini seçin.

  • Son olarak Raporu Görüntüle düğmesini tıklayın.
    adsensede Kanallarla Optimizasyon nedir, ne işe yarar, faydaları nelerdir,nasıl yapılır Channel8

  • İpucu:
    Sahip olduğunuz özel kanallar ile neyi test edeceğinizden emin değil
    misiniz? Reklamlarınızın performansını optimize etmeyle ilgili öneriler
    için
    Optimizasyon İpuçları bölümümüzü inceleyin.

      Forum Saati Perş. Mayıs 02, 2024 8:42 pm