.talk4her

Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
.talk4her

müzik dinle klip izle indir resim google yetkinforum video download youtube islamiyet ilahi


    D segmenti araclarin crash testleri (Almanlar)

    AsiRuH
    AsiRuH
    yönetici
    yönetici


    Erkek
    mesaj sayısı : 9861
    Yaş : 36
    İş/meslek : xxxxx
    Kayıt tarihi : 27/09/08

    D segmenti araclarin crash testleri (Almanlar) Empty D segmenti araclarin crash testleri (Almanlar)

    Mesaj  AsiRuH Cuma Kas. 14, 2008 11:40 pm

    evet kardeslerim crash testlere devam ediyorum.
    compact siniftan sonra d segmenti yani orta ust sinif araclara geciyorum.
    bakalim almanlar bu konuda nasillar...

    BMW 3 SERISI (5 YILDIZ)
    D segmenti araclarin crash testleri (Almanlar) 3serisilv2
    D segmenti araclarin crash testleri (Almanlar) Bmw_3_series_2005_d D segmenti araclarin crash testleri (Almanlar) Bmw_3_series_2005_p D segmenti araclarin crash testleri (Almanlar) Bmw_3_series_2005_sp
    Otomobilin yaşam hücresi çarpışma sonrası rijitliğini yitirmezken
    içerisindekileri başarıyla korudu. 3 Serisi önden çarpışmada bugüne
    kadar ki en yüksek puanı elde etti. Akıllı kemer uyarıcılar hem sürücü
    hem de yolcu koltuğuna adapte edilmişti. üocuk koruma düzeyi de
    beğenilirken, yaya koruma düzeyi zayıf bulundu.

    ünden çarpışma
    Otomobilin şasisi minimum deformasyon gösterirken, sürücü kapısı
    çarpışmanın ardından normal olarak açıldı. üift kademeli hava
    yastıkları, aktif gergili emniyet kemerleri görevlerini başarıyla
    yerine getirdi. Yetişkin mankenin göğüs ve bacaklarındaki basınç
    minimum düzeyde gerçekleşti. Ayak boşluğundan minimum deformasyonla
    karşılaşılırken, bu bölüm sürücünün ayaklarını iyi korudu. üarpışma
    anında pedalların hareketi zararsız görüldü.

    Yandan çarpışma
    Koltuğa yerleştirilen yan hava yastıkları ve tavandaki perde hava
    yastıkları etkileyici bir performans gösterdi. 3 Serisi bu disiplinde
    maksimum skoru sadece bir puanla kaçırdı.

    Test sonuçları: ünden:16 (100%), Yandan: 17 (94%), Kemer uyarıcı: 2, Toplam: 35 Yaya güvenliği: 4 (11%) üocuk koruması 39 (80%)

    VW PASSAT (5 YILDIZ)
    D segmenti araclarin crash testleri (Almanlar) Vw_passat2005_xx
    D segmenti araclarin crash testleri (Almanlar) Passat_2005_dD segmenti araclarin crash testleri (Almanlar) Passat_2005_pD segmenti araclarin crash testleri (Almanlar) Passat_2005_sp

    Otomobilin şasisi sağlam bulunurken, minimum deformasyon gösteri. üocuk
    korumasındaysa karışık sonuçlar elde edildi. Büyük çocuğun göğsünde
    yüksek basınç görüldü. Yaya güvenliğindeyse kabuk edilebilir bir not
    elde edildi.

    ünden çarpışma
    şasinin dayanımı, iki kademeli ön hava yastıkları ve aktif gergili
    emniyet kemerlerinin performansı yetişkinleri korumakta başarılıydı.
    Sürücünün göğüs ve ayak bölgesindeki basınç minimumda kaldı. Ancak
    sürücünün dizinin direksiyon kolonuyla temas etmesi diz yaralanmasına
    sebep oldu. Ayak konan kısımdaysa çok ufak deformasyon görüldü.

    Yandan çarpışma
    Uyarı sonrası geliştirilen yan ve perde hava yastıkları etkileyici bir
    performans gösterdi. Bu ekipmanlar arkada oturanları da başarıyla
    korudu. Passat bu disiplinde maksimum notu elde etti.

    Test Skorları: ünden 14 (88%) Yandan 18 (100%) Kemer Uyarıcı 2 Toplam 34 Yaya güvenliği 17 (47%) üocuk koruması 38 (78%)

    MERCEDES C SINIFI (5 YILDIZ)
    bu model 2002 den sonrasi...
    D segmenti araclarin crash testleri (Almanlar) Mercedes_c-class_frontal_liten_011126
    AsiRuH
    AsiRuH
    yönetici
    yönetici


    Erkek
    mesaj sayısı : 9861
    Yaş : 36
    İş/meslek : xxxxx
    Kayıt tarihi : 27/09/08

    D segmenti araclarin crash testleri (Almanlar) Empty Geri: D segmenti araclarin crash testleri (Almanlar)

    Mesaj  AsiRuH Cuma Kas. 14, 2008 11:41 pm

    Teste ikinci kez girdi
    ilk kez 2001 yılında testlere katılan ve dört yıldız alabilen C-Serisi,
    Euro-NCAP'in Mercedes'e iletmiş olduğu uyarıların sonrasında bir kez
    daha teste tabi tutuldu.
    Emniyet kemer sistemi geliştirilerek testlere giren C-Serisi ikinci
    testte beş yıldız sonucuna ulaştı. üzellikle önden çarpışma testinin
    ardından otomobilin sürücü kapısı kolaylıkla açıldı.

    ünden çarpışma
    Test mankeninin göğüs ve başı kısmı, hava yastıkları ve emniyet
    kemerleri sayesinde güvenli bir şekilde durduruldu. Fakat göğüs üzerine
    binen yükün fazlalığı dikkat çekti. Mercedes'in ön konsolunun alt
    kısmının tasarımı nedeniyle kaza anında yaralanmaya yol açabileceği
    bildirildi. Otomobilin tabanı ise ayaklara gelen gücü başarıyla emdi.
    Pedallar ise çok küçük miktarda hareket etti. Arka orta koltukta üç
    yerden bağlı emniyet kemeri kullanılmış olmasıysa C-Serisi'nin puanın
    artırdı.

    Yandan çarpışma
    C-Serisi'nin kapılarında yer alan hava yastıkları test mankeninin
    göğüs, karın ve kalça kısmını korumakta başarılı oldu. Ayrıca perde
    hava yastıkları da ön ve arkada oturanların başlarını korudu. Bu hava
    yastıkları çalışmasına rağmen test esnasında tamamıyla açılmadı.
    Uzmanlar bu sistemin tam çalışıp çalışmadığı konusunda şüpheye düştüler.

    OPEL VECTRA (4 YILDIZ)
    D segmenti araclarin crash testleri (Almanlar) Vectra_ncap
    D segmenti araclarin crash testleri (Almanlar) Vectra_2002_dD segmenti araclarin crash testleri (Almanlar) Vectra_2002_pD segmenti araclarin crash testleri (Almanlar) Vectra_2002_sp

    ünden çarpışma
    Yeni Vectra'nın yaşam kafesinin çok güçlü olduğu ve çarpışma anında
    minimum deformasyona uğradığı görüldü. Pedal takımının kaza anında çok
    küçük hareketler yapması ve katlanması Vectra olumlu puanlar
    kazandırdı. Bunun yanı sıra ön konsolun diz yaralanmalarına yol
    açabileceği tespit edildi. Arka orta koltuklarda üç noktadan bağlı
    emniyet kemerinin kullanılıyor olması ise yüksek koruma sağlaması
    nedeniyle başarılı görüldü.

    Yandan çarpışma
    Yeni Vectra çarpışma testindeki en yüksek puanlarını bu test
    katagorisinde elde etti. Aracın donanımındaki perde hava yastıkları
    önde ve arkada oturanları çok iyi derecede korudu.


    kardeslerim bulabildiklerim bu kadar.aracin fotosunun altindaki manken fotolarindaki renklerin anlamlarini da yazayim.
    YESIL: iyi
    SARI: yeterli
    TURUNCU: az
    KAHVERENGI: cok az
    KIRMIZI: zayif

      Forum Saati Paz Mayıs 19, 2024 10:59 pm